آغاز انتخاب شهر پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۱(پذیرش ۱۴۰۰) کانون وکلای مرکز

ظرفیت شهر‌های استان تهران در آزمون وکالت ۱۴۰۱ (پذیرش ۱۴۰۰)

پایگاه خبری اختبار- فرایند انتخاب شهر محل اشتغال برای پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۱ (مربوط به نوبت پذیرش سال ۱۴۰۰) کانون وکلای دادگستری مرکز (استان‌های تهران و سیستان‌وبلوچستان) آغاز شد.

متن راهنمای انتخاب شهر (از طریق اینترنت) مربوط به پذیرفته شدگان آزمون سال ١۴٠٠ که در وب‌سایت کانون وکلای دادگستری مرکز منتشر شده، به شرح زیر است:

  • لطفاً توجه فرمایید با بررسی دقیق ظرفیت پذیرش شهرها و لحاظ رتبه اکتسابی، شهرهای مورد نظر به ترتیب اولویت پیشنهاد نمائید.
  • پیشنهاد شهرها به ترتیب اولویت هیچ گونه محدودیتی ندارد لذا دقت شود که تعداد اولویت های بیشتری به ترتیب پیشنهاد بدهید چون اگر اولویت های کمتری پیشنهاد بدهید ممکن است شهر انتخابی به شما نرسد.
  • نکته پس از تائید فرم انتخاب شهر، امکان ویرایش آن وجود ندارد لطفاً در پیشنهاد شهرها به ترتیب اولویت و تعداد پیشنهادی آن دقت شود.
  • بدیهی است در صورت عدم اقدام، در مهلت مقرر به منزله انصراف تلقی شده و اعتراض بعدی مسموع نخواهد بود.

توضیحات ضروری

١- داوطلبان محترم با بررسی دقیق و لحاظ رتبه آزمون و ظرفیت پذیرش شهرها، محلهای مورد نظر را به ترتیب اولویت، پیشنهاد نمایند.

٢- درصفحه ی مربوط به اولویت های پیشنهادی، انتخاب حداقل یک شهر الزامی است و برای انتخاب همه ی شهرهای حوزه ی کانون مرکز (به ترتیب اولویت انتخاب داوطلب) محدودیتی وجود ندارد.

٣- مهلت تکمیل فرم انتخاب شهر: تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/٠٢/۰۴ می باشد.

۴- انتخاب شهر محل اشتغال (محل کارآموزی نیز محل اشتغال خواهد بود) از بین شهرهای پیشنهادی توسط داوطلب، با لحاظ رتبه داوطلب، اولویت پیشنهادی و ظرفیت پذیرش شهرها، از سوی کانون وکلای دادگستری مرکز تعیین خواهد شد.

تبصره: انتقال وکلاء و کارآموزانی که پدر یا مادر یا فرزند آنان وکیل دادگستری عضو کانون مرکز باشد، به محل اشتغال یکدیگر همزمان با انتخاب شهر امکان پذیر است. لذا ضرورت دارد این دسته از قبول شده ها ضمن اعلام مراتب در روند تکمیل فرم انتخاب شهر پس از انتخاب به ترتیب اولویت در مرحله آخر شماره پروانه وکالت اقربای درجه یک خود را درج نمایند.

کپی پروانه را جهت درج در پرونده و اعمال محل اشتغال به تبع وکیل دادگستری به کانون ارسال نمائید با ذکر دقیق رتبه و مشخصات.

همچنین تغییر محل کارآموزی یا اشتغال یکی از زوجین در نکاح دائم که هر دوی آنان وکیل یا کارآموز یا یکی از آنان وکیل و دیگری کارآموز باشد، حسب تقاضای هر دو به محل اشتغال دائم یکی از آنان بعد از صدور پروانه کارآموزی مجاز است این دسته از قبول شده ها بعد از صدور پروانه کارآموزی درخواست خود را مطرح وپیگری نمایند و انتخاب ومعرفی شهردر این مرحله براساس رتبه اکتسابی انجام می شود.

۵- پس از تعیین محل اشتغال به ترتیب بالا، تغییر محل امکان پذیر نیست. بررسی تقاضای انتقال محل کارآموزی طبق آئین نامه نقل و انتقال وکلا و کارآموزان با لحاظ اصلاحیه مهر ١٣٩۴ و پس از صدور پروانه کارآموزی خواهد بود.

۶-   داوطلبانی که برای اشتغال در شهرهای استان تهران پذیرش می شوند، در صورتی که بیش از چهل سال سن داشته باشند، بهنگام صدور پروانه کارآموزی، یکی از شهرهای تابعه کانون مرکز خارج از استان تهران را برای کارآموزی انتخاب و معرفی خواهند کرد. بدیهی است محل اشتغال به وکالت که بر اساس رتبه، تعیین شده ( پس از طی دوره کارآموزی حتی اگر تهران یا یکی دیگر از شهرهای تابعه استان تهران باشد ) محفوظ خواهد بود.

٧-   در صورتی که داوطلب، واجد شرایط قانونی نباشد، پیشنهاد شهرهای مورد نظر و انتخاب آن، برای داوطلب حقی ایجاد نمی کندودرهرمرحله از بررسی که فقدان یکی از شرایط قانونی احراز شود تصمیم لازم اتخاذ خواهد شد.

٨- داوطلبانی که با استفاده از سهمیه ایثارگری پذیرش علمی شده اند،چنانچه واجد شرایط استفاده از سهمیه ایثارگری نباشد،انتخاب شهر وسایر اقدامات بعمل آمده،حقی برای آنها ایجاد نمی کند.

٩-   نتیجه نهایی انتخاب شهر محل اشتغال، متعاقبا در سایت کانون منتشر می شود لذا از مراجعه و تماس تلفنی خودداری نموده و مراتب را از طریق سایت پیگیری نمایند.

برای مشاهده ظرفیت شهرها استان تهران اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده ظرفیت شهرها استان سیستان و بلوچستان اینجا را کلیک کنید

برای ورود به برنامه انتخاب شهر اینجا کلیک کنید

 

 

ظرفیت ایثارگر ظرفیت عادی شهر استان ردیف
۱ ۱ احمدآباد مستوفی تهران ۱
۲۱ ۱۰۹ اسلام شهر تهران ۲
۱ ۵ اندیشه تهران ۳
۱ ۳ آبسرد تهران ۴
۱ ۱ آبعلی تهران ۵
۳ ۱۷ آفتاب تهران ۶
۱ ۲ باغستان تهران ۷
۱ ۵ باقرشهر تهران ۸
۱ ۱ بومهن تهران ۹
۸ ۴۲ پاکدشت تهران ۱۰
۵ ۲۵ پردیس تهران ۱۱
۲ ۸ پرند تهران ۱۲
۸ ۴۲ پیشوا تهران ۱۳
۱۴۸ ۷۷۲ تهران تهران ۱۴
۳ ۱۷ جوادآباد تهران ۱۵
۸ ۴۲ چهاردانگه تهران ۱۶
۵ ۲۵ حسن آباد تهران ۱۷
۱۲ ۶۳ دماوند تهران ۱۸
۶ ۴۹ رباط کریم تهران ۱۹
۵ ۲۵ رودهن تهران ۲۰
۲۰ ۱۰۵ ری تهران ۲۱
۱ ۱ شاهدشهر تهران ۲۲
۴ ۲۱ شریف آباد تهران ۲۳
۱ ۱ شمشک تهران ۲۴
۱۲ ۶۳ شهریار تهران ۲۵
۱ ۲ صالحیه تهران ۲۶
۱ ۱ صباشهر تهران ۲۷
۴ ۲۱ صفادشت تهران ۲۸
۱ ۱ فردوسیه تهران ۲۹
۴ ۲۱ فشم تهران ۳۰
۱۱ ۶۱ فیروزکوه تهران ۳۱
۱۲ ۶۳ قدس تهران ۳۲
۴ ۲۱ قرچک تهران ۳۳
۲ ۸ قلعه نو تهران ۳۴
۵ ۲۵ قیام دشت تهران ۳۵
۵ ۲۵ کهریزک تهران ۳۶
۱ کیلان تهران ۳۷
۳ ۱۷ گلستان تهران ۳۸
۱۰ ۵۰ لواسان تهران ۳۹
۸ ۴۲ ملارد تهران ۴۰
۳ ۱۷ نسیم شهر تهران ۴۱
۱ ۱ نصیرشهر تهران ۴۲
۱ ۱ وحیدیه تهران ۴۳
۲۰ ۱۰۰ ورامین تهران ۴۴

تهیه کتب کاربردی حقوق مناسب کارآموزان وکالت

کتب کاربردی حقوق مناسب کارآموزان وکالت از ناشران و مولفین معتبر میتوانید از سراسر کشور براحتی از کتابفروشی تخصصی حقوق دادبازار سفارش بدهید.

آیین نگارش حقوقی و لایحه نویسیفن دفاع و حرفه وکالت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام خانم زنده دل صبح شما بخیر معذرت می‌خوام برای تمام پذیرفته شدگان کانون های سراسر کشور فرآیند انتخاب شهر آغاز می شودیا این موضوع فقط در خصوص پذیرفته شدگان استان تهران و سیستان و بلوچستان است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا