آغاز به کار چهل و هشتمین همایش کانون های وکلای دادگستری ایران – اسکودا در اهواز

پایگاه خبری اختبار- چهل و هشتمین همایش کانون های وکلای دادگستری ایران – اسکودا به میزبانی کانون وکلای دادگستری خوزستان در اهواز آغاز به کار کرد.

چهل و هشتمین همایش اسکودا با حضور اعضای هیات مدیره های ۲۸ کانون وکلای دادگستری کشور و اعضای هیات مدیره اسکودا و مهمانانی از مقامات قضایی و دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اهواز آغاز به کار کرد.

بنا بر دستور جلسه منتشر شده، در این همایش دو روزه که روز های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در شهر اهواز بر گزار می شود به برخی چالش های پیش روی کانون های وکلا به منظور اتخاذ رویه واحد در قالب پنج پنل تخصصی پرداخته خواهد شد.

بر این اساس از جمله در قالب یک پنل تخصصی با عنوان «سیاست گذاری در آزمون و کار آموزی» به صورت غیرعلنی و محرمانه به موضوع آزمون وکالت و کارآموزی وکالت پرداخته خواهد شد.

همچنین اعلام شده است که در این همایش تراز مالی سال ۱۴۰۰ اسکودا به تصویب خواهد رسید.

همایش های سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران اقلا دو بار در هر سال و هر بار به میزبانی یکی از کانون های وکلای دادگستری در یکی از هتل های پنج ستاره مجلل برگزار می شوند.

هرچند اسکودا و کانون های وکلای دادگستری به طور کلی شفافیت مالی ندارند ولی پیش بینی می شود هزینه رفت و آمد و سه شب اقامت و پذیرایی از حدود ۲۰۰ مهمان در هتل پنج ستاره پارس در شهر اهواز بالغ بر ۳ میلیارد تومان باشد.

آغاز به کار چهل و هشتمین همایش کانون های وکلای دادگستری ایران - اسکودا در اهواز
آغاز به کار چهل و هشتمین همایش کانون های وکلای دادگستری ایران – اسکودا در اهواز
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا