آغاز ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- اولین فراخوان جذب اعضای هیات علمی در سال ۱۴۰۲ از امروز ۴ شهریورماه آغاز و تا پنچشنبه ۱۶ شهریورماه ادامه دارد.

به گزارش اختبار، ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم شهریور ۱۴۰۲ در سامانه مهر رضوی آغاز شده و متقاضیان می توانند از امروز تا ۱۶ شهریورماه برای تکمیل ثبت نام خود در این سایت اقدام نمایند.

در این فراخوان برای اولین بار این فرصت فراهم شده است تا دانش آموختگان دکتری که فاقد کارت پایان خدمت هستند و یا در حال طی دوره خدمت نظام وظیفه هستند به شرط نداشتن غیبت، در فراخوان جذب شرکت و وارد رقابت جذب شوند.

ظرفیت پذیرش در این دوره حدود ۱۶۰۰ عضو هیأت علمی در دانشگاه های دولتی و حدود ۱۴۰۰ عضو در مؤسسات غیر دولتی است، همچنین این امکان فراهم شده است که افرادی که جزو سه نفر اولیه فرایند جذب در هر کد رشته محل باشند اگر به عنوان عضو هیئت علمی انتخاب نشوند و دارای شرایط علمی و عمومی باشند؛ بتوانند به عنوان حق التدریس در دانشگاه‌های دولتی و عضو پیمانی در مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی مشغول فعالیت علمی آموزشی شوند.

لینک ثبت نام کلیک کنید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام. از اول اردیبهشت منتظر فراخوان جذب بودم. تو اوج مسافرت‌ و یا اسباب‌کشی و کارهای ثبت‌نام مدارس بچه‌ها، فراخوان داده شد. کاشکی تا پایان شهریور تمدید میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا