آگهی استخدام بانک شهر سال ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- بانک شهر به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیـاز خـود از داوطلبان واجد شـرایط دعوت به همکاری می نماید.

به گزارش اختبار، بانک شهر در نظر دارد به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز شعب به عنوان بانکدار و واحد های تخصصی در استان های تهران و البرز براساس ضوابط، مقررات و آیین نامه داخلی خود، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی، با انجام مصاحبه های تخصصی، عمومی و طی مراحل اداری، به کارگیری کند.

زمان ثبت نام

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر از تاریخ از ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ تا ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ می باشد.
ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به آدرس: www.azmoon.org انجام می‌شود.

شرایط عمومی

۱. داشتن تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران

۲. التزام به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۳. دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائمی قانونی برای آقایان (به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگه معافیت موقت تحت هر عنوان هستند، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد)

توجه: برای دارندگان کارت معافیت پزشکی در صورت قبولی در مراحل سنجش، تایید پزشک معتمد بانک در مورد توانایی انجام کار الزامی است. بدیهی است در صورت عدم تایید پذیرش ایشان کان لم یکن خواهد بود و در این خصوص مسئولیتی مورد توجه بانک نخواهد بود.

۴. عدم سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و گروههای سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران

تبصره: افراد دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در جدول شرایط احراز مشاغل، برای شرکت در آزمون می بایست صرفا مدرک مقطع تحصیلی اعلامی از سوی بانک در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی را داشته باشند و صدور حکم کارگزینی یا تنظیم قرارداد پذیرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی خواهد بود.

۵. عدم اشتغال به کار رسمی – نداشتن تعهد خدمت – نداشتن منع استخدامی به موجب آراء مراجع قضایی ذیصلاح

۶. عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم سوء پیشینه کیفری، عدم اشتهار به فساد اخلاقی

۷. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند

۸. افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی حداکثر سن ۳۰ سال تمام (متولدین ۱۳۷۲/۰۱/۰۱ و به بعد) و افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حداکثر سن ۳۲ سال تمام (متولدین ۱۳۷۰/۰۱/۰۱ و به بعد)

توجه شایان ذکر است مدت انجام خدمت وظیفه به حداکثر سن داوطلبان مرد اضافه خواهد شد. بدیهی است افراد دارای کارت معافیت مشمول این موضوع نمی باشند.

شرایط اختصاصی

۱. داشتن مدرک دانشگاهی مورد تایید وزرات علوم تحقیقات و فناوری از دانشگاه های سراسری آزاد پیام نور و غیر انتفاعی در مقطع کارشناسی با کارشناسی ارشد و مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران.

توضیح: مدارک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشنامه پایان تحصیلی یا گواهی موقت پایان تحصیلات دانشگاهی می باشد که از لحاظ ارزش علمی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل در آن ذکر شده باشد.(هیچگونه گواهی تحصیلی یا گواهی لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود.) و فقط مدارک فارغ التحصیلی مورد پذیرش می باشد.

۲. مدرک معادل و همچنین مدارک تحصیلی با عناوین دوره های فراگیر، آموزش باز و مکاتبه ای با توجه به نحوه پذیرش دانشجو خارج از آزمون های سراسری دانشگاه ها مورد پذیرش نخواهد بود.

۳. مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون کتبی باشد، مورد پذیرش نخواهد بود.

۴. در هر یک از رشته های امتحانی صرفاً دانش آموختگان همان رشته، گرایش و مقطع تحصیلی مندرج در جدول شماره یک (رشته و گرایش تحصیلی مورد نیاز) می توانند ثبت نام کنند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایش ها امکان پذیر نمی باشد.

۵. اصالت مدارک تحصیلی پذیرفته شدگان نهایی از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد و در صورت عدم صحت مدارک در هر مرحله حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار به کارگیری داوطلب، منتفی خواهد بود.

۶. حداقل معدل کل در مقاطع تحصیلی در کلیه رشته ها و گرایش ها ۱۵ تمام می باشد.

تذکر ۱: ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل تاریخ مندرج در گواهینامه موقت پایان تحصیلات یا دانشنامه پایان تحصیلی می باشد.

تذکر ۲ : متقاضیان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد فوق لیسانس می بایست رشته تحصیلی ایشان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مرتبط با مندرجات جدول این دفترچه باشد و همچنین ملاک ارزیابی داوطلبان استخدامی صرفاً رشته و گرایش تحصیلی آنان در مقطع کارشناسی (لیسانس) می باشد.

مواد آزمون

الف ) گروه عمومی :

تمامی داوطلبان اعم از متقاضیان فعالیت در شعب یا واحدهای تخصصی بانک می بایست در آزمون عمومی شرکت نمایند.

تذکر : متقاضیان فعالیت در شعب استان تهران و البرز با عنوان بانکدار، صرفاً می بایست در آزمون گروه عمومی شرکت نمایند.

رشته تحصیلی : رشته های تحصیلی مرتبط برای داوطلبین گروه عمومی به شرح جدول شماره یک می باشد.

مواد امتحانی : مواد امتحانی گروه عمومی مطابق رسته شغل بانکدار جدول شماره ۲ می باشد. کلیه سئوالات به صورت چهار گزینه ای با ضریب یکسان میباشند و به ازای هر پاسخ اشتباه به سئوالات نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

جدول شماره یک

استخدام بانک شهر

جدول شماره دو

استخدام بانک شهر

ب) گروه تخصصی :

افرادی که در این گروه شرکت میکنند و متقاضی حضور در واحدهای تخصصی بانک میباشند علاوه بر دفترچه عمومی می بایست به سوالات تخصصی مربوطه متناسب با رسته شغلی انتخابی پاسخ دهند.

رشته تحصیلی: رشته های تحصیلی مرتبط برای داوطلبین گروه تخصصی مطابق جدول شماره سه می باشد.

مواد امتحانی: مواد امتحانی گروه تخصصی مطابق جدول شماره ۲ + ستون سوم جدول شماره ۴ می باشد. کلیه سئوالات به صورت چهار گزینه ای با ضریب یکسان میباشند و به ازای هر پاسخ اشتباه به سئوالات نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

جدول شماره سه

استخدام بانک شهر

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت برگه ورود به جلسه

برگه شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ لغایت روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به مدت سه روز برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز سنجش پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.azmoon.org قرار خواهد گرفت.

آزمون در روز جمعه اول دی ماه ۱۴۰۲ در شهر تهران و محل مندرج در برگه ورود به جلسه برگزار خواهد شد. ساعت شروع و آدرس محل برگزاری آزمون بر روی برگه شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت برگه به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

آگهی استخدام شرکت‌های تابعه بانک رفاه کارگران سال ۱۴۰۲

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۷ دیدگاه ها

    1. مهسا جوووون عزیزدلم سلااااام با ارادت و عرض احترام از روی عادت / به رسم خوب رفاقت بهترین آرزوها باشد برایت
      متاسفانه خیر بعید میدونم تمدید بشه عشقمممم

  1. سلام عزیزدلم متاسفانه خیر ؛ براساس بند ۸ بخش دوم دفترچه راهنمای ثبت نام در قسمت شرایط عمومی ذکر شده افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی حداکثر سن «۳۰ «سال تمام (متولدین ۰۱/۰۱/۱۳۷۲ و به بعد) و افراد دارای
    مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حداکثر سن «۳۲ «سال تمام (متولدین ۰۱/۰۱/۱۳۷۰ و به بعد) برهمین اساس شرط سنی برای دارندگان مدرک کارشناسی سی سال هست و امکان ثبت نام برای شما دوست عزیزم وجود ندارد عشقم از صمیم قلبم با تمام وجودم برات آرزو میکنم در موقعیت های آتی پیش رو و مسیر حرفه ای و شغلی و زندگی موفق و پیروز و سربلند باشی گلم

      1. سلام به روی ماهت عشقم بله من ثبت نامم رو انجام دادم قربونت برم عزیزدلمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا