آگهی استخدام بانک گردشگری در سال ۱۴۰۰

استخدام فارغ التحصیلان حقوق در بانک گردشگری

پایگاه خبری اختبار- بانک گردشگری (غیر دولتی‏- سهامی عام) در نظر دارد به منظور تامین و تکمیل کادر تخصصی و اجرایی مورد نیاز خود، از دانش آموختگان مرد دانشگاه های سراسری رشته‌های مختلف از جمله حقوق، در سطوح شغلی کارشناس ستادی در استان تهران و بانکدار برای شعب تهران و سایر استانها دعوت به همکاری نماید.

مهلت ثبت‌نام تا ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ بوده و شرط سنی ۲۸ سال برای داوطلبان تعیین شده است.

شرایط و دعوت از افراد صاحب نظر و مجرب بانکی در سطوح شغلی پیش گفته، بر اساس نیاز سنجی به عمل آمده، با رعایت اولویت مورد نیاز و صرفا بنا به تشخیص بانک خواهد بود.

شرایط عمومی:

  • ۱. دارا بودن تابعیت ایرانی و التزام به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • ۲. اعتقاد به ادیان رسمی کشور
  • ۳. برخورداری از روابط عمومی مناسب و روحیه مشتری مداری و روحیه مشارکت و انجام کار گروهی
  • ۴. سلامت کامل جسم و روان و عدم اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان
  • ۵. دارای کارت پایان خدمت‏/ معافیت دائم برای آقایان (تا تاریخ ابلاغ این آگهی)
  • ۶. جنسیت فقط آقا و دارا بودن حداکثر ۲۸ سال سن (متولدین۱۳۷۲ به بعد)
  • ۷. عدم سوء پیشینه کیفری
  • ۸. تسلط به مهارت های ICDL و خدمات بانکداری الکترونیکی
  • ۹. آشنایی با زبان انگلیسی
  • ۱۰. مهلت ثبت نام : از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ۱۵ روز بوده واین مدت تمدید نخواهد شد.
شرایط اختصاصی:
  •  دارا بودن حداقل دانشنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه های سراسری (دولتی)
  •  دارا بودن حداقل معدل ۱۶ در آخرین مقطع تحصیلی

رشته های مورد نیاز استخدام بانک گردشگری:

اقتصاد (تمامی گرایش ها) حسابداری ‏- حسابرسی‏- علوم بانکی ‏- مدیریت (تمامی گرایش ها)‏- مهندسی صنایع- حقوق (تمامی گرایش‌ها)-مهندسی کامپیوتر- مهندسی برق- مهندسی عمران- مهندسی مکانیک_ بهداشت محیط و ایمنی کار (HSE)
  • تذکر ۱: آن دسته از متقاضیانی که در بررسی اولیه، دارای سوابق ومدارک فعالیت های کاری، علمی و تحقیقاتی در حوزه بانکی می باشند، تقاضای آنها با اولویت بالاتر در مقایسه با سایرین مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
  • تذکر ۲: درخواست متقاضیانی که در تاریخ درج آگهی در هر مقطع از دانشگاه در حال تحصیل باشند، مورد قبول نمی باشد.
  • تذکر ۳: درخواست متقاضیان فارغ التحصیل از دانشگاههای آزاد، پیام نور، علمی کاربرد، غیر انتفاعی، سایر موسسات آموزش عالی مورد پذیرش نمی باشد.
شایان ذکر است:
از میان درخواست های متقاضیان، افراد واجد شرایط اولیه انتخاب و بر اساس اولویت مورد نیاز بانک، اطلاع رسانی مراحل بعدی به ایشان از طریق تماس یا پیامک ، صرفا به شماره تماس های اعلام شده صورت خواهد پذیرفت.
چنانچه بانک در هر مرحله از همکاری، متوجه عدم رعایت “اصل صداقت” در ثبت اطلاعات و تکمیل فرم مربوطه از سوی متقاضی شود، موضوع تداوم همکاری، کان لم یکن و بلا اثر خواهد بود.
* ارائه مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده و شرکت در مصاحبه های روانشناختی و تخصصی، هیچ گونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.
متقاضیان واجد شرایط می‌توانند مشخصات و سوابق کاری مرتبط خود را در فرم استخدام ارسال نمایند.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. من به عنوان فارغ تحصیل دانشگاه دولتی یا به عبارتی سراسری بگم که اصلان خودتونو ناراحت نکنید ، ۹۵ درصد این ازمونها به جهت جذب پول ویا بهتره بگم به معنای واقعی سوءاستفاده از مردم و خالی کردن جیبشون هست ، قرار نیست کسی جذب یا استخدام بشه ، به خاطر همین هیچ تبعیضی هم در کار نیست ، و تا زمانی که پارتی بازی و آشنا بازی هست ، همینه که هست ، تمام

  2. اگرقراربود تبعیض بین مدرک سراسری بامدرکهای دیگر وبی اعتباردانستن آنها یاارجح دانستن آنها نسبت به دانشگاههای آزاد وپیام نور و…باشد !!خب پس چرا این موسسات تشکیل شده ازطرف نهادهای اجرایی صحه گذاری شدند به جهت اصدارگواهی دانشنامه ی کارشناسی یابالاتر؟!!!آقای عزیزیاخانم عزیزیاموسسه ی به ظاهرمحترم ،جای تاسف است برای چنین تبعیضی،جای تاسف است برای چنین نگرشی ،چه بسا دانشجویانی که فارغ التحصیل غیرسراسری هستند وکولباری از دانش رادارند وچه بسا فارغ التحصیلانی که از دانشگاه های سراسری هستند وهیچ درکولبارشان ندارند ،پس درست ودقیق ببینیم وبیندیشیم وبنویسیم ،چراکه یک اشتباه میتواند بسیاری را مورد ظلم قراردهد،سوال این است هرآنچه مینمایید هستید؟؟؟
    ازطرف یک فارغ التحصیل دانشگاه آزاد.

  3. این معنی نداره که مدارک دانشگاه های دیگه مورد پذیرش قرار نداره ، مصداق بارز تبعیض هست این موضوع و متولیان این امر باید رسیدگی به این بی عدالتی محض انجام بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا