آگهی استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری سال ۱۴۰۳

امکان ثبت‌نام برای فارغ‌التحصیلان رشته حقوق

پایگاه خبری اختبار- استانداری‌های آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان به استناد به مجوزهای اخذ شده از سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور به منظور تامین بخشی از نیروهای انسانی مورد نیاز شهرداری‌های استان، از افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی و آزمون عملی (برای مشاغل عملیاتی آتش نشانی) و پس از طی مراحل گزینش به صورت قرارداد کار معین دعوت به همکاری می‌نماید.

فارغ‌التحصیلان رشته حقوق نیز امکان شرکت در این آزمون را دارند.

لازم به توضیح است، شرایط اصلی آگهی ثبت‌نام منطبق با آگهی منتشر شده در مهرماه سال جاری است و استان‌های جدید در قالب الحاقیه آگهی استخدام شهرداری سال ۱۴۰۳ به این استخدام اضافه شده‌اند. در این مرحله، ثبت‌نام جدید صرفاً برای شغل محل‌های مندرج در الحاقیه فراهم است.

ضمناً داوطلبانی که در مرحله قبل ثبت‌نام نموده‌اند، می‌توانند نسبت به ویرایش تمام اطلاعات ثبت نامی (از جمله تغییر شغل محل) اقدام نمایند.

نکته بسیار مهم: در صورتی که داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه شود، حتماْ می‌بایست دوباره تمامی ۷مرحله را به صورت کامل طی نموده و کد رهگیری خود را مشاهده نماید، در غیر این صورت، تغییرات مورد نظر ایشان اعمال نخواهد گردید و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون، از تاریخ دوشنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنجشنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۳ در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

دانلود الحاقیه (ثبت‌نام در آزمون ۱۰ استان جدید)

دانلود دفترچه راهنمای آزمون بکارگیری نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ها

لینک ثبت‌نام در آزمون

مواد آزمون:

الف) آزمون عمومی

۱- زبان و ادبیات فارسی

۲- معارف اسلامی

۳- زبان انگلیسی عمومی

۴- اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی، هوش و استعداد تحصیلی

۵- فناوری اطلاعات (مهارت‌های Internet،Excel ،PowerPoint ،Word)

۶- ریاضی و آمار

تبصره : اقلیت‌های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف بوده و نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

ب) آزمون اختصاصی

علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در جدول بخش نهم این دفترچه انجام خواهد شد. منابع آزمون تخصصی متناسب با عنوان شغلی مورد نظر، در همین دفترچه تشریح گردیده است.

تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینه‌ای و دارای ضریب یکسان میباشند. ضمناً به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا