احتمال تعیین جریمه های کرونایی جدید برای خودروها و اصناف

وزیر کشور خبر داد:

پایگاه خبری اختبار- وزیر کشور با بیان اینکه فعلا تصمیمی برای تعطیلی کشور گرفته نشده است، از احتمال تعیین جریمه های کرونایی جدید خبر داد و گفت قرار شده نیروی انتظامی و اصناف، پیشنهادات خود را در این رابطه ارائه کنند.

به گزارش اختبار به نقل از تسنیم، عبدالرضا رحمانی وزیر کشور در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا که با موضوع تعطیلی دو هفته‌ای برگزار شد، گفت: شرایط کرونایی و شرایط تحریمی و مشکلات ناشی از این‌ها می‌طلبد تا هر نوع اقدامی، هوشمندانه دقیق و هدفمند صورت گیرد.

تعطیلات همراه سازی مسئولان و به ویژه مردم را می طلبد

وی افزود: همه دوستان در این جلسه بحث کردند و نظرسنجی‌های مختلفی هم مطرح شد و همه اینها نشان داد که درست است که تعطیلات به عنوان یکی از راه‌های اقدام و اثرگذاری است اما انجام این کار احتیاج به مقدمات برنامه ریزی‌ها، اقناع سازی و همراه سازی مسئولان و به ویژه مردم را می‌طلبد. اگر به شکل هوشمندانه برنامه‌ریزی نشد چه بسا ما نتواتیم با وجود متحمل شدن هزینه اقتصادی به اهداف مدنظر برسیم. بنا شد بررسی دقیق تری صورت گیرد و در روزهای آینده در ستاد همه مباحث را مطرح کنیم و آن زمان تصمیم‌گیری کنیم.

جریمه ها بایدبه گونه‌ای پیگیری و اجرا شود که تاثیرپذیری بیشتری داشته باشد

وزیر کشور ادامه داد: مقرر شد شرایط جرائم و شرایط کنترلی را در قالب پیشنهاداتی مطرح کنیم که موثرتر باشد. نوع جرائم با نوع تخلفات هماهنگی ندارد و کم است. باید این جرائم به گونه‌ای پیگیری و اجرا شود که تاثیرپذیری بیشتری داشته باشد که بنا شد اصناف و نیروی انتظامی پیشنهادات خود را بیان کنند.

بیشتر بخوانید:

اصلاح عناوین و جریمه‌های تخلفات مربوط به حمل و نقل و عبور و مرور

توقف دو هفته‌ای رسیدگی هیات های حل اختلاف کار در مناطق قرمز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا