نماد سایت پایگاه خبری اختبار

اختصاص ۲۰ درصد ظرفیت آزمون استخدامی قوه قضاییه به کارکنان شوراهای حل اختلاف

تغییر زمان برگزاری آزمون و برخی از مواد آزمون تخصصی مشاغل آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه

تغییر زمان برگزاری آزمون و برخی از مواد آزمون تخصصی مشاغل آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه

پایگاه خبری اختبار- معاونت منابع انسانی قوه قضاییه از اختصاص ۲۰ درصد ظرفیت آزمون استخدامی قوه قضاییه سال ۱۴۰۰ به کارکنان شوراهای حل اختلاف خبر داد.

بر این اساس، مهلتی ۳ روزه برای ویرایش و تصحیح محل جغرافیایی مورد تقاضا، صرفاً در همان شغل انتخابی، فراهم شده است که از امروز، پنجشنبه تا یکشنبه ۱۵ اسفند ادامه دارد.

متن کامل اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به شرح زیر است:

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون کادر اداری قوه قضاییه ‌می‌رساند، با عنایت به هماهنگی بعمل آمده با مرکز توسعه حل اختلاف و در اجرای تبصره ۴۰ قانون شورای حل اختلاف مصوب ۱۳۹۴/۸/۱۰ مجلس شورای اسلامی، مبنی بر اختصاص ۲۰ درصد سهمیه استخدامی به اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف، سهمیه مذکور به تفکیک استان و شهرستان های سراسر کشور تعیین و ابلاغ گردید.

 شایان ذکر است، مراتب طی جدول اصلاحی در سایت جهاد دانشگاهی به نشانی: https://hrtc.ir/ قرار گرفت.

 با توجه به پیش بینی سهمیه اعضا شورا مشمولین جهت برخورداری از ظرفیت مذکور به مدت سه روز فرصت ویرایش و تغییر شغل محل انتخابی قبلی خود را خواهند داشت.

 تذکر ۱ : به همین منظور جهت فراهم نمودن امکان برخورداری اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف از امتیاز قانونی مذکور، امکان ویرایش و تصحیح محل جغرافیایی مورد تقاضا، صرفاً در همان شغل انتخابی، فراهم شده و این افراد می‌توانند از ساعت ۲۳ روز پنجشنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۳ روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه با مراجعه به پروفایل خود در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir نسبت به ویرایش احتمالی، اقدام نمایند.

تذکر ۲ : ‌‌‌‌‌به منظور ایجاد شرایط برابر و رعایت عدالت و آزادی عمل دیگر شرکت‌کنندگان، همین امکان جهت سایر شرکت‌کنندگان در آزمون نیز فراهم گردیده است.

تهیه منابع متصدی امور دفتریتهیه منابع کارشناس حقوقتهیه منابع کارشناس امور اداریتهیه منابع مددکار اجتماعیتهیه منابع مسئول ابلاغ و تقریرنویس

 زمان برگزاری آزمون ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ بوده و کارت ورود به جلسه از صبح روز سه شنبه ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۰ قابل دریافت می‌باشد.

برای دانلود

جدول کامل شغل‌محل‌ها پس از اختصاص سهمیه ۲۰ درصد کارکنان شورای حل اختلاف در آزمون کادر اداری قوه قضاییه

اینجا کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل