اختصاص ۲۰ درصد ظرفیت آزمون استخدامی قوه قضاییه به کارکنان شوراهای حل اختلاف

فرصت سه روزه برای ویرایش محل جغرافیایی انتخابی داوطلبان

پایگاه خبری اختبار- معاونت منابع انسانی قوه قضاییه از اختصاص ۲۰ درصد ظرفیت آزمون استخدامی قوه قضاییه سال ۱۴۰۰ به کارکنان شوراهای حل اختلاف خبر داد.

بر این اساس، مهلتی ۳ روزه برای ویرایش و تصحیح محل جغرافیایی مورد تقاضا، صرفاً در همان شغل انتخابی، فراهم شده است که از امروز، پنجشنبه تا یکشنبه ۱۵ اسفند ادامه دارد.

متن کامل اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به شرح زیر است:

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون کادر اداری قوه قضاییه ‌می‌رساند، با عنایت به هماهنگی بعمل آمده با مرکز توسعه حل اختلاف و در اجرای تبصره ۴۰ قانون شورای حل اختلاف مصوب ۱۳۹۴/۸/۱۰ مجلس شورای اسلامی، مبنی بر اختصاص ۲۰ درصد سهمیه استخدامی به اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف، سهمیه مذکور به تفکیک استان و شهرستان های سراسر کشور تعیین و ابلاغ گردید.

 شایان ذکر است، مراتب طی جدول اصلاحی در سایت جهاد دانشگاهی به نشانی: https://hrtc.ir/ قرار گرفت.

 با توجه به پیش بینی سهمیه اعضا شورا مشمولین جهت برخورداری از ظرفیت مذکور به مدت سه روز فرصت ویرایش و تغییر شغل محل انتخابی قبلی خود را خواهند داشت.

 تذکر ۱ : به همین منظور جهت فراهم نمودن امکان برخورداری اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف از امتیاز قانونی مذکور، امکان ویرایش و تصحیح محل جغرافیایی مورد تقاضا، صرفاً در همان شغل انتخابی، فراهم شده و این افراد می‌توانند از ساعت ۲۳ روز پنجشنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۳ روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه با مراجعه به پروفایل خود در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir نسبت به ویرایش احتمالی، اقدام نمایند.

تذکر ۲ : ‌‌‌‌‌به منظور ایجاد شرایط برابر و رعایت عدالت و آزادی عمل دیگر شرکت‌کنندگان، همین امکان جهت سایر شرکت‌کنندگان در آزمون نیز فراهم گردیده است.

تهیه منابع متصدی امور دفتریتهیه منابع کارشناس حقوقتهیه منابع کارشناس امور اداریتهیه منابع مددکار اجتماعیتهیه منابع مسئول ابلاغ و تقریرنویس

 زمان برگزاری آزمون ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ بوده و کارت ورود به جلسه از صبح روز سه شنبه ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۰ قابل دریافت می‌باشد.

برای دانلود

جدول کامل شغل‌محل‌ها پس از اختصاص سهمیه ۲۰ درصد کارکنان شورای حل اختلاف در آزمون کادر اداری قوه قضاییه

اینجا کلیک کنید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. دیگه نمیدونم چی بگم اول پول می گیرن بعد ثبت نام یه بخش نامه جدید میاد که منابع عوض شده الان هم همه سهمیه رو دادن به ایثارگر و حل اختلاف و نور چشمی های خودشون خجالت می کشند بگن پول رو جمع کردیم برای اروپا گردیهامون نفرات از اول انتخاب شده بودند شما برید کشکتون رو بساوید

  2. خدایا ما به کی داد بیاریم موقع ثبت نام هزینه رو ازمون گرفتن به ما گفتند ظرفیت چندین نفر است من خودم ظرفیت تغییر نویس پنج نفر بود ثبت نام کردم الان اومدن دونفره اختصاص دادن به بچه های شورای حل اختلاف سوال من از مسئولین قوه قضاییه این هستش چرا روز اول موقع ثبت نام به ما نگفتند واقعاً این عدالت نیست همش چند نفر هستش نصفش برای ایثارگران و جانبازان و نمیدونم برای شورای حل اختلاف هستش ما هم زحمت کشیدیم این انتصاب ای بوده دستمان بوده که ما هم ایثارگر بشیم تکلیف ما چیه که ما جزو کارمندان شورای‌حل‌اختلاف نیستیم از وقتی که ثبت نام شروع شده ثبت‌‌نام تموم شده بعدش دارن همسر هفته دارم دفترچه را تغییر می‌دهند خواهش می کنم به فکر بچه های رشته حقوق هم باشید رشته حقوقی که بیشتر مختص قوه قضاییه هستش الان ما داریم می بینیم رشته های دیگر دارند استخدام می شوند حقوق یک رشته تخصصی هستش نسبت به رشته ها دیگه کمتر این سهمیه را در قوه قضاییه داره

  3. این سهمیه ۲۰ دردصد خب تو قانونش هست دیگه …
    ماده قانونی هست ک کارکنان شورا ۲۰ درصد سهمیه دارن

    اخرین آزمون برگزار شده دادگستری سال ۹۶ هم اعمال شد چیز تازه ای نیس.

  4. باسلام. احتراما در خصوص حقوق مکتسبه افرادی که در آزمون استخدامی قوه قضاییه ثبت‌نام نموده اند بیان می‌دارد اکثر آزمون‌های استخدامی از جانب سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه؛ از زمان انتشار دفترچه آزمون تا روز برگزاری آزمون؛ مهلت دو الی سه‌ماهه جهت آمادگی و مطالعه درنظر می‌گیرند لذا جهاد محترم دانشگاهی به این موضوع توجهی ننموده و مدت‌زمان ۱ ماه را برای این تعداد دروس عمومی و اختصاصی ملاک قرار داده‌اند که این امر خارج از عرف بوده و شرعا و قانونا جایز نیست. لذا خواهان تعویق برگزاری آزمون و برگزاری آن در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ می‌باشیم. امید است این پیغام از جانب سایت اختبار مورد رسیدگی واقع و به دست مسئولین ذی‌ربط برسد تا جزئی از دغدغه‌های سیل عظیمی از محصلین و جوانان بیکار جامعه مورد توجه قرار گیرد. اجرکم عندالله…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا