اختلال سامانه‌های سازمان ثبت و سرگردانی مراجعان

پایگاه خبری اختبار- با تداوم اختلال در سامانه‌های مرتبط با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، گلایه و سرگردانی مراجعان و سردفتران بالا گرفته است.

به گزارش اختبار، در هفته‌های اخیر اختلال‌های پیش‌آمده در سامانه‌های مرتبط با دفاتر ازدواج و طلاق و دفاتر اسناد رسمی، باعث سردرگمی و گلایه مراجعان و سردفتران شده است.

این شرایط در روزهای گذشته نیز تشدید شده و بعضی سران دفاتر و دفتریاران با ارسال پیام‌هایی به پایگاه خبری اختبار از این شرایط گله کرده‌اند.

یکی از دفتریاران اسناد رسمی نوشته است:

«قطعی سیستم دفترخانه ارباب‌رجوعان را کلافه کرده؛ دیروز یک نفر از عصبانیت با فحش و الفاظ رکیک دفترخانه را ترک کرد.»

پیام یک سردفتر ازدواج و طلاق نیز به این شرح است:

«سامانه ثبت آنی هر روز قطع است و اختلال دارد. یک روز مشکل ثبت احوال و یک روز مشکل ثبت اسناد و دفاتر ازدواج و طلاق با مشکل و نارضایتی مردم مواجه هستند. ارباب رجوع با چند نفر شاهد و عدلین و غیره آمده تا ثبت را انجام بدهد و از قبل وقت گرفته که یک‌باره سیستم قطع می‌شود.»

مشکلات سامانه‌های مرتبط با سازمان ثبت باعث شده تا پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری اسناد رسمی که قصد بارگذاری مدارک مورد نیاز در سامانه درخواست مجوز را دارند هم با مشکلاتی روبرو شوند.

حضور اعتراضی یک سردفتر

با تداوم مشکلات، امروز یک سردفتر اسناد رسمی با در دست گرفتن پلاکاردی در اعتراض به قطعی‌های مکرر سیستم ثبت الکترونیک اسناد مقابل اداره ثبت اسناد و املاک استان فارس حاضر شد.

بر روی این پلاکارد نوشته شده بود: «مسئولین محترم، قطعی مکرر سامانه ثبت اسناد، ثبت احوال، سامانه ثنا، دستگاه پوز و وی‌پی‌ان، دفاتر اسناد رسمی را ورشکسته کرده و مراجعان را به ستوه آورده»

 

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام چندین بار هست بخاطر احتیاج ب شناسنامه میریم جهت تعویض و دائم میگن سیستم قطع هست . لطفا پیگیری کنید و مشکل این قطع شدن سیستم ثبت احوال رو حل کنید . از کار و زندگی افتادیم

  2. نظر هم نوشتم هرکاری کردم رد نشد
    یه فکری به حال مردم کنید .اگر قطعی یک ماه طول بکشه واقعا راه دیگه و سنتی وجود نداره؟

  3. طی این سالها این همه پول درآوردن چند روز هم درآمد نداشته باشن .درضمن قطعی موقت بوده و بیشتر ساعات سامانه به درستی کار میکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا