اصلاحیه کانون سردفتران در مورد مطلب منتشر شده درباره برگزاری آزمون سردفتری در سال ۱۳۹۵

اصلاحیه کانون سردفتران در مورد مطلب منتشر شده از سوی یکی از موسسات درباره برگزاری آزمون سردفتری در سال ۱۳۹۵

کانون سردفتران اعلام کرده است که مطالب نقل شده از قول رییس این کانون "به اشتباه" در سایت موسسه مذکور منتشر شده است

پایگاه خبری اختبار – کانون سردفتران و دفتریاران با انتشار مطلبی اعلام کرد اظهارات منتسب به رییس کانون سردفتران در مورد برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی در سال ۱۳۹۵، به اشتباه در سایت یکی از موسسات منتشر شده است.


خبر منتشر شده در سایت موسسه

پیش از این یکی از موسسات اعلام کرده بود آقای دشتی اردکانی رییس کانون سردفتران و دفتریاران در همایش مربوط به این موسسه اعلام کرده است که "در سال ۱۳۹۵ آزمون سردفتری اسناد رسمی برگزار خواهد شد".

در همان ابتدا هم با توجه به اما و اگرها و موانع قانونی موجود بر سر راه برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی که قبلا از سوی مسوولان مورد اشاره قرار گرفته بود، انعکاس این اظهار نظر صریح و قطعی از قول رییس کانون سردفتران ابهاماتی را ایجاد کرده بود.

سوای این ها حضور افراد با مسوولیت های اجرایی و مخصوصا مسوولیت هایی مرتبط با فرایند های آزمون و جذب مشاغل تخصصی حقوقی، در موسسات مجری دوره های آمادگی داوطلبان برای شرکت در همان آزمون ها، می تواند موجب ایجاد سو برداشت و شائبه هایی شود که باید مورد توجه و دقت قرار گیرد.


تیتر خبر در صفحه اول سایت موسسه

 

اصلاحیه منتشر شده از سوی کانون سردفتران و دفتریاران به این شرح است :

محمد رضا دشتی اردکانی، رییس کانون سردفتران و دفتریاران ۹ بهمن ماه در همایش سالانه یکی از موسسات حقوقی عنوان کرده بود :   

"در صورتی که طرح اصلاح قانون دفاتر اسناد رسمی در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد طوری که طبق ماده ۵ این قانون، نصاب جمعیتی برای یک دفترخانه از ۱۵ هزار نفر الی ۲۰ هزار نفر کاهش یابد، آزمون سردفتری برگزار خواهد شد."

که در سایت  آن موسسه به اشتباه اعلام شده است:" برگزاری  در سال ۱۳۹۵ آزمون سردفتری اسناد رسمی برگزار خواهد شد." که بدین وسیله اصلاح می گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. سلام آقاچراکارنامه علمی آزمون ازدواج رو منتشر نمیکنن؟

    وفط باورود یک شماره ملی جواب میدن قبول نشدید

    أین جای ابهام نیست که داوطلب ندونه چکار کرده در آزمون؟

  2. ضمن عرض سلام و قت بخیر خدمت دوستان و تبریک فرارسیدن سال نو انشالله که سال خوب و پر برکتی رو در پیش داشته باشید. سوالم این هست که امسال سال۱۳۹۵ آزمون سردفتری اسناد رسمی برگزار میشه یاخیر و اگر برگزار میشه لطف کنید چند ماه زودتر اطلاع رسانی نماید که بهتر مطالعه کنیم.باتشکر. 

  3. باسلام از سایت فعال وکاربردی اختبار ودست اندرکارانشون سپاسگزارم ،خواهشا اولین منبعی باشید تواصحاب رسانه که خبر آزمون سردفتران اسناد رسمی رو ،اعلام میکنه باتشکر علیرضافلکی از رشت

  4. والا خوندن واسه همیه این ازمونها وفت تلف کردن هست .من الان ۴ ساله از زندگی ام به خاطر این ازمونه عقب افتادم

  5. سلام دوستان عزیز .کاش یه روزی برسه ویه قانون جدید وضع بشه که کسانی که کارشناسیشون مرتبط نیست هم بتونن تو ازمون شرکت کنن البته ناگفته نماند که من کارشناسی ارشدو دکترام باهم مرتبط هستن ورشته فقه ومبانی حقوق اسلامی هستم فقط مشکلم اینه که کارشناسی مرتبط نیست .دعا کنید این قانون وضع بشه تا منم بتونم تو ازمون شرکت کنم .موفق باشید

  6. کار ما هم ک قربونش برم شده همش ازمون،منابع درس خوندنم که دیگه هر قانون صدتا کتاب براش نوشتن معلوم نیست چی بخونیم هر چی میخونی اخرش میرن از ی جا دیگه سوال میارن،طراح محترمم ک دنبال اینه فقط انیشتنا قبول بشن جان خودتون این سوالا که طرح میکنید چندتاشون تو واقیعت کاربرد داره بابا ما کار نداریم شما دنبال پیدا کردن نخبه میگردید میخوای تو همین زندگی طبیعی روزانه نقض هزار ماده قانونی رو نشونتون بدم […] تورو خدا ن انگار میخواید بهترین مخ دنیارو پیدا کنید،سایت اختبار عزیزم ک همش نظرات منو نمیزاره نمیدونم چ مشکلی با من داره اختبار جان اینجا سایت حقوقه حق من نظرمه حقمو بزار خوب یا بدش با دوستان

    1. سلام
      ما برای انتشار نظرات کاربران استانداردهایی داریم که از جمله شامل جلوگیری از نظراتی است که به نوعی شائبه تقلب یا زد و بند و … در برگزاری آزمون ها را القا می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا