اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۱ ظرف امروز یا فردا

پایگاه خبری اختبار- رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از اعلام نتایج آزمون فوق‌العاده این مرکز ظرف امروز یا فردا خبر داد.

به گزارش اختبار، حسن عبدلیان‌پور با بیان این خبر افزود: آزمون فوق‌العاده وکالت در ۲۳ اردیبهشت ماه برگزار شد که و قطعاً تعداد پذیرفته‌شدگان بیشتر از آزمون قبلی خواهد بود و نظر قانون گذار تامین خواهد شد.

هدف از تصویب قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار، تسهیل و افزایش جذب حداکثری بود که ما نیز براساس ماده ۵ قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار نتایج را اعلام می‌کنیم که مسلما تعداد پذیرفته شدگان افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

همچنین مقدمات برگزاری آزمون اصلی مرکز وکلای قوه قضاییه را نیز در مهر یا شهریورماه فراهم می‌کنیم که در واقع با کسب مجوز‌های قانونی انشاءالله این آزمون نیز در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴۰ دیدگاه ها

  1. این رئیس مرکز قشنگ ملتو اسکول کرده
    فک کنم خودشم نمیدونی تو مرکز چه خبره .یعنی انقدر سخته یه تاریخ قطعی برای نتیجه بگن

  2. سلام برای دیدن نتایج باید به کدوم سایت نگاه کنیم ؟ سنجش یا مال دانشگاه ازاد رو ؟

  3. باسلام
    احتراما ریاست محترم مرکز مشاوران در مصحابه هایشان چه تاریخهایی مدنظر دارند؟ ایشان به طور دائمی در مورد آینده هایی نامعلوم مثل (بعد تعطیلات ) یا فرداهای نامعوم سخن می گویند!!!! یعنی یه نتیجه اعلام کردن اینقدر سخته ؟

  4. باسلام و درودفراوان
    درود بر شما مرد بزرگ و مدیر لایق و مردمی که در این برهه حساس از زندگی و دوران ایران عزیزمان باعث دلگرمی و امید مردمان و هموطنان خویش ،فهم و درک عمیقی از درد مردم احساس نموده خود را مسوول و موظف به همدردی و احساس مسولیت دانسته و عملا بدان همت گماردید امروز در این شرایط واقعا حساس که در طول چهل و اندی سال از انقلاب ۵۷ مردم ایران بی سابقه بوده و تجربه پراهمیتی برای تک تک ایرانیان محسوب است مدیرانی همچون جناب دکتر عبدلیان پور هستند که در واقع دوای درد و راهکار مناسب و متناسب با شرایط امروز و فعلی مردم عزیزمان را با خود و در برنامه و عمل و تجربه خود داشته و خواهند داشت درود و سلام فراوان و خالصانه حقیر بعنوان داوطلب وکالت که مانند سایر داوطلبان منتظر اعلام نتایج وکالت بوده و ارزش اینگونه فکر کردن و اینگونه عمل کردن و اینچنین احساس مسوولیتی را بیشتر از هرزمان دیگری احساس و ادراک نموده بدان مفتخرم،بپذیرید خداوند حکیم عنایت و لطف بیکران خود را بیش از پیش و همواره شامل حال حضرتعالی و تمام همفکران و هم منشانتان بگرداند آمین یا رب العالمین

  5. آقای عبدلیان پور شما یک نفره دارین وکالت رو نابود می کنید، تبریگ می گم نفرین هزاران نفر رو دارید به جون می خرید حتی اونایی که قرار تو آزمون فوق‌العاده قبول شوند اونا خودشون هم الان نمی دونن که شما دارید چیکار می کنید،
    در ضمن لطفا بدنه مرکز رو با تصمیمات یه هویی و دیکتاتور گونه تان نابود نکنید…

  6. باز شروع شد. اخه مگه مجبورتون کردن بگید چه روزی نتیجه میاد و اخرش هیچ نمیاد. واقعا چه رویی دارید شما. بخدا ادم تعجب میکنه. عین خیالتونم نیست از این همه وعده های پوچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا