امروز، تاریخ نهایی اعلام نتایج آزمون قضاوت ۹۵

بر اساس اطلاعیه های پیشین قوه قضاییه؛

نتایج مرحله اول آزمون قضاوت ۹۵ امروز اعلام خواهد شد

پایگاه خبری اختبار- علیرغم اعلام قبلی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه درباره تاریخ اعلام نتایج مرحله اول آزمون قضاوت ۹۵، تاکنون نه نتایج این آزمون منتشر یافته و نه زمان دقیق آن اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری اختبار، با عنایت به برگزاری مرحله اول آزمون تصدی امر قضاء سال ۱۳۹۵ در تاریخ ۱۳۹۵/۷/۹ (ویژه داوطلبان دانشگاهی) معاونت منابع انسانی قوه قضاییه ضمن اطلاعیه ای که ۲۷ مهر در پایگاه اطلاع رسانی این مرکز انتشار یافت، زمان انتشار نتایج این آزمون را «حداکثر تا ۱۵ آبان» تعیین کرده بود.

همین اطلاعیه در تاریخ ۱۰ آبان نیز مجدداً بر سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه قرار گرفت.

با این وجود تا این زمان که به نیمروز ۱۵ آبان نزدیک شده ایم هنوز خبری درباره چند و چون اعلام نتایج انتشار نیافته و مشخص نیست آیا مطابق رویه سال های گذشته، برای پذیرفته شدگان پیامک ارسال خواهد شد یا اطلاع رسانی صرفاً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

از سوی دیگر، تماس تلفنی با این مرکز نیز به دلیل اشغال بودن مداوم خطوط تلفن، نامقدور به نظر می رسد.

با توجه به اینکه بسیاری از شرکت کنندگان آزمون قضاوت، برای شرکت در آزمون وکالت نیز ثبت نام کرده اند و اضطراب ناشی از این انتظار، بر تمرکز ایشان در مطالعه و آمادگی برای این آزمون اثرگذار خواهد بود، شایسته بود که معاونت منابع انسانی قوه قضاییه زمان دقیقی را برای اتشار نتایج و مراجعه داوطلبان به سایت سازمان سنجش اعلام می نمود تا اندکی از نگرانی های ایشان برطرف گردد.

شایان ذکر است داوطلبانی که در آزمون تستی موفق به کسب حداقل نمره تراز ۵۰۰۰ شوند، به ترتیب اولویت (حائزان بیشترین امتیاز) و به صورت چند برابر ظرفیت به آزمون تشریحی دعوت خواهند شد.

آزمون تشریحی در روز جمعه مورخ ۱۳۹۵/۸/۲۸ در شهر تهران برگزار خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۷۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا