امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در مصاحبه دکتری ۹۸ دانشگاه آزاد

مصاحبه‌ها به‌صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود

پایگاه خبری اختبار- مهلت‌ ثبت‌نام برای شرکت در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان امروز، ۲۹ خرداد، ادامه دارد.

به گزارش اختبار به نقل از روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، در سال جاری کلیه مصاحبه‌های دوره دکتری تخصصی به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود.

آن دسته از داوطلبانی که در یک یا چند رشته/گرایش در واحدهای دانشگاهی در سطح کشور حد نصاب نمره شرکت در مصاحبه این دوره را کسب کرده‌اند، لازم است برای هر رشته/گرایش تنها در یک مرحله مصاحبه که در تهران برگزار می‌شود شرکت نمایند. بدیهی است نمره کسب شده توسط داوطلب در مصاحبه یک رشته/گرایش به منظور ارزیابی وی در کلیه واحدهای دانشگاهی انتخابی آن رشته/گرایش که حد نصاب نمره علمی را کسب نموده‌اند، لحاظ خواهد شد. داوطلبان به منظور ثبت نام برای شرکت در مصاحبه موظفند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org  به ازای هر رشته/گرایش مجاز به منظور حضور در جلسه مصاحبه ، مبلغ ۹۲۰۰۰۰ ریال پرداخت و ثبت نام نمایند.

داوطلبان پس از ثبت نام لازم است از بخش گزارش وضعیت، رسید ثبت نام و پرداخت وجه مصاحبه را دریافت و آن را تا زمان شرکت در جلسه مصاحبه نگهداری نمایند.

ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۹ خرداد ماه ادامه خواهد داشت و عدم ثبت نام در سامانه به منزله انصراف خواهد بود . زمان و نحوه شرکت داوطلبان در مصاحبه، متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام و احترام

    اینکه تصمیم گرفتن مصاحبه ها در تهران برگزار بشه قدم مثبتی هست چون در مراکز متسفانه حق به حقدار نمی رسه ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا