امکان انتخاب وکیل سرپرست کارآموزن مرکز وکلای قوه قضاییه از بین وکلای کانون‌ها

پایگاه خبری اختبار- مرکز وکلای قوه قضاییه از امکان‌پذیر شدن انتخاب وکیل‌سرپرست کارآموزان جدید از بین اعضای کانون‌های وکلای دادگستری خبر داد.

به گزارش اختبار، بر اساس آنچه امروز از سوی مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام شده است، کارآموزان جدید این مرکز می‌توانند وکلای سرپرست خود را از بین وکلای عضو کانون‌های وکلای دادگستری انتخاب کنند. مطابق این اطلاعیه، این تصمیم به دلیل درخواست‌های متعدد کارآموزان و پیشنهاد کمیسیون کارآموزی مرکز و با موافقت علی بهادری جهرمی اتخاذ شده است.

 مرکز وکلای قوه قضاییه در آزمون سال نود و هشت خود بیش از ۷ هزار نفر از داوطلبان را پذیرش کرده که فرایند صدور پروانه کارآموزی و انتخاب وکیل سرپرست آنها به تازگی آغاز شده است.

برای دریافت فرم انتخاب وکیل‌سرپرست اینجا کلیک کنید

گفتنی‌ست انتخاب وکیل‌سرپرست از بین اعضای مرکز وکلای قوه قضاییه، صرفاً از طریق سامانه جامع کارآموزی انجام می‌شود و نیازی به تکمیل فرم ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام
    با توجه به تصمیم هیئت مدیره کانون مرکز در جلسه ۲۶ هیئت مدیره پذیرش سرپرستی کارآموز وکالت توسط وکلای عضو کانون وکلای دادگستری مرکز صرفاً از بین کارآموزان عضو کانون وکلای دادگستری امکان‌پذیر بوده و قبول کارآموز خارج از افراد مذکور ممنوع است. این مقرره به‌عنوانِ نظامات کانون به‌اتفاق‌آرا تصویب شد.»
    http://icbar.ir/News/5814
    لطفا خبرهای خود را بروز فرمائید

  2. ادمین محترم،اطلاعات غلط ندهید مرکز وکلا برای مرحله ی تستی بیش از هفت هزار نفر فراخوانده بود که پنج هزار نفر از آنها در مصاحبه علمی و شخصیتی قبول شدند و حدود هزار و پانصد نفر از قب
    ول شنوندگان مصاحبه نیز در مرحله ی انتخاب حوزه رد شده،وحداقل هزار نفر هم در تحقیقات داستعلامات ردصلاحیت شدندوحالا جمعا دوهزارو پانصد نفر برای کارآموزی دعوت شدند که مرکز اعلام کرده اگه باز تخلفی صورت گیرد هم امکان رد وجود دارد وهم برای سی درصد از این پذیرفته شدگان پروانه پایه یک تعلق نخواهد گرفت،حالا شعار بدهید که مرکز جذب بی رویه میکنه،ای کاش کانون وکلا هم همین روش رو برای جذب وکیل انتخاب کند تا شاهد اشباع در شغل شریف وکالت نباشم

    1. سلام. در مرحله انتخاب حوزه قضایی ظرفیت شهرهای بزرگ افزایش پیدا کرد و مجموع ظرفیت شهرها حدود ۷ هزار و ۳۰۰ نفر اعلام شد. در تماس تلفنی با جناب قانع هم این تغییر ظرفیت را تایید کردند. از کسانی که در آزمون ۹۸ انتخاب حوزه قضایی انجام دادند سوال بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا