انتخاب مناطق مصاحبه داوطلبان دکتری ۹۷ دانشگاه آزاد آغاز شد

داوطلبان تا ظهر ۱۳ تیر برای انتخاب مناطق مصاحبه مهلت دارند

انتخاب مناطق مصاحبه دکتری آزاد

پایگاه خبری اختبار- انتخاب مناطق مصاحبه‌ دوره دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۲۴ مورخ ۱۰ تیرماه آغاز شده و تا ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه ادامه خواهد داشت.

 به گزارش اختبار به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پذیرفته شدگان برای انتخاب محل مصاحبه باید با مراجعه به سامانه  www.azmoon.org منطقه محل مصاحبه خود را انتخاب کنند.

به عنوان مثال اگر داوطلبی از ۴۰ رشته محل انتخابی خود در ۱۵ رشته محل برای دعوت به مصاحبه پذیرفته شده و این ۱۵ رشته محل مثلا در ۵ منطقه آمایشی دانشگاه آزاد واقع شده اند، داوطلب مذکور باید با مراجعه به سایت در صورت تمایل با پرداخت هزینه مصاحبه در هر منطقه نسبت به انتخاب مناطق مذکور به صورت هر ۵ منطقه یا تعدادی از آنها اقدام کنند.

برای مصاحبه در هر کد رشته به ازای هر منطقه داوطلبان باید یک حق ثبت نام پرداخت کنند.

داوطلبان شرکت کننده دوره بدون آزمون دکتری تخصصی که در هنگام ثبت نام عکس، تصویر صفحه اول شناسنامه و تصویر کارت ملی را در سایت آپلود کرده اند، فقط تصویر مدرک فارغ التحصیلی(موقت یا دائم) و کارنامه فارغ التحصیلی خود را در زمان انتخاب مناطق مصاحبه آپلود کنند.

همچنین داوطلبانی که در دوره با آزمون شرکت کرده اند باید عکس، تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی را در هنگام انتخاب مناطق مصاحبه در سایت بارگزاری کنند.

لازم به ذکر است که زمان پایان انتخاب مناطق مصاحبه به هیچ وجه قابل تمدید نیست و لازم است داوطلبان در بازه مذکور نسبت به انتخاب مناطق مصاحبه خود اقدام کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا