بسته اینترنت رایگان برای مردم به مناسبت نوروز و ماه رمضان

پایگاه خبری اختبار- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسته اینترنت ۵ گیگابایتی رایگان به مناسبت عید نوروز و ماه رمضان به مردم اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش اختبار به نقل از ایرنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هایت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در قانون برنامه هفتم توسعه آمده است دستگاه ها باید هر سال ۲۰ واحد از خدماتشان را هوشمند کنند و امسال حدود ۱۰ درصد اتفاق افتاده است بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم از این پنجره ملی استفاده می‌کنند که اتفاق بسیار خوبی است. در نوروز و ماه مبارک رمضان یک بسته اینترنتی رایگان ۵ گیگابایتی معادل ۱۲ گیگ ترافیک داخل از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به عنوان عیدی دولت برای مردم فعال خواهد شد.

وی بیان کرد: کسانی که تمایل دارند می‌توانند به سایت my.gov.ir مراجعه کنند و یکی از شماره‌تلفن‌های خود را در آنجا وارد کنند و ما اینترنت هدیه را روی آن شماره تلفن برایشان فعال خواهیم کرد و تا عید فطر امکان استفاده از این بسته را خواهند داشت.

مهلت ثبت‌نام و استفاده از اینترنت عیدانه دولت

زمان درخواست برای گرفتن بسته تا ۲۹ اسفند است.

از روز اول فروردین برای کسانی که در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند شماره خود را ثبت کرده باشند فعال شده و تا عید فطر هم بسته قابل استفاده است.

حجم بسته هدیه عیدانه دولت ۱۲ گیگ ترافیک داخلی یا ۵ گیگ ترافیک بین الملل است.

بیشتر بخوانید:

اعلام جزئیات اینترنت هدیه دولت + آموزش فعال‌سازی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۱ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا