ترکیه امیرتتلو را به ایران تحویل داد

پایگاه خبری اختبار- امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو دقایقی پیش در مرز بازرگان تحویل ایران شد و بلافاصله با دستور قضایی بازداشت شد.

به گزارش اختبار به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اذربایجان غربی؛ امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که چند سال اخیر در استانبول ترکیه زندگی می‌کرد دقایقی پیش توسط پلیس ترکیه در مرز بازرگان تحویل ایران با دستور قضایی بازداشت شد.

لحظاتی پس از بازداشت مقام قضایی در استان آذربایجان غربی در خصوص تحقیق از اتهامات انتسابی متهم را تفهیم اتهام و در جهت تکمیل تحقیقات تحویل ضابط قضایی داد.
بنابر این گزارش؛ شکات خصوصی این خواننده غیرمجاز شکایت‌های متعددی در دستگاه قضایی علیه وی ثبت کرده بودند. مهم‌ترین شکات این فرد نوجوانان زیر ۱۸ سال و خانواده‌هایشان هستند.

ترکیه امیرتتلو را به ایران تحویل داد

بیشتر بخوانید:

نحوه فرار سینا استوی، متهم پرونده کریپتولند، از کشور

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۲۳ دیدگاه ها

  1. کاش روزی برسد که مسیح علی نژاد قلابی و اون سلبریتی های احمقی که حرفهای گنده تر از دهانشون زدن رو هم برگردونن

  2. بهتر حقش هست، نامرد کثیف، خدا می‌داند چند خانواده را بدبخت کرده، امیدوارم که قوه قضاییه، سخت ترین حکم را برایش در نظر بگیرد

  3. خدایا شکر که این آدم کثیف گرفتن حالا حالا حالا یک حرف دارم اگه آزاد بشه دیگه واقعا براتون متاسفم فقط کاری باهاش کنید که از زنده بودنش پشیمون بشه اینقدر ازش متنفرم اشغال یک آهنگ سالم نخوند که با خانواده آهنگشو گوش کنیم اشغال خوب شد دست پلیس ترکیه درد نکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا