تشدید مبارزۀ قوه قضائیه با کارچاق کن ها

سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد :

تشدید مبارزۀ قوه قضائیه با کارچاق کن ها

فرودین ماه امسال یک باند در تهران که موسسه‌ای با عنوان حقوقی تأسیس کرده بودند، دستگیر شدند

پایگاه خبری اختبار – سخنگوی قوۀ قضائیه از تشدید نظارت و برخورد قوۀ قضائیه با کار چاق کن ها و دلالان و افرادی که با ادعای نفوذ در دستگاه قضائی از مردم پول دریافت می کنند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری میزان حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در نود و پنجمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در قوه قضائیه برای برخورد با افراد سودجو و دلالانی که به اسم نفوذ قضائی از مردم پول دریافت می‌کنند، تصریح کرد: من مکرراَ از اصحاب رسانه خواسته‌ام که در این رابطه روشنگری کنند و باید برای مردم آشکار شود که این افراد دلال و متخلف هستند و هیچگونه نفوذ و تأثیری در دستگاه قضائی ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای ادامه داد: افرادی هم که به این افراد پول پرداخت می‌کنند باید بدانند که هم پول خود را از دست می‌دهند و هم امکان دارد به عنوان پرداخت رشوه برای آنها پرونده‌ای مفتوح شود.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در فروردین ۹۵ با تلاش‌های دستگاه نظارتی داخل قوه قضائیه که ظرف دو سال گذشته فعالیت‌های خود را تشدید کرده است، یک باند در تهران که موسسه‌ای با عنوان حقوقی را تأسیس کرده بودند، دستگیر شدند.

وی ادامه داد: اعضای این باند هم در تهران و هم در یکی از شهرستان‌های نزدیک تهران شعبه زده بودند و آ‌نها چند وکیل را نیز به کار گرفته بودند و به نام افراد مختلف در داخل قوه قضائیه، از مردم پول می‌گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه این گونه اقدامات موجبات بدبینی مردم به قوه قضائیه را فراهم می‌آورد و باعث سرگردانی مردم نیز می شود، اظهار کرد: دراین رابطه بیش از ۸ نفر دستگیر شده‌اند که البته رسیدگی به این پرونده ادامه دارد و ممکن است افراد دیگری در این رابطه دستگیر شوند و این پرونده جزء مواردی است که اگر دارای شاکی خصوصی نیز نباشد مدعی العموم می‌تواند به آن ورود پیدا کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا