نماد سایت پایگاه خبری اختبار

تشکیل کارگروهی برای نحوه تعیین رتبه های برتر آزمون وکالت و بسته‌های تشویقی آنها

تشکیل کارگروهی برای نحوه تعیین رتبه‌ های برتر آزمون وکالت و بسته‌های تشویقی آنها

تشکیل کارگروهی برای نحوه تعیین رتبه‌ های برتر آزمون وکالت و بسته‌های تشویقی آنها

پایگاه خبری اختبار- با تصمیم کانون‌های وکلای دادگستری، یک کارگروه برای نحوه تعیین رتبه های برتر آزمون وکالت ۱۴۰۱ (پذیرش ۱۴۰۰) و بسته‌های تشویقی آنها تشکیل شد.

به گزارش اختبار به نقل از روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، جلسۀ شورای اجرایی اتحادیه روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ به میزبانی کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شد.

در این جلسه حاضران مصوبه‌ای به شرح زیر را تصویب کردند:

«کارگروهی متشکل از آقایان ابراهیم کیانی‌هرچگانی، علی اسداله‌پورکریمی و شهرام مختاری پیشنهادهایی را دربردارنده نحوه تعیین رتبه‌های برتر آزمون و بسته‌های تشویقی در راستای اجرای قانون تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب‌وکار تهیه خواهند کرد.»

گفتنی‌ست در کارنامه داوطلبان آزمون وکالت ۱۴۰۱ برخلاف دوره های گذشته رتبه داوطلبان درج نشده است و هنوز برای خود رتبه های برتر هم کسب این عنوان معلوم نیست.

پیش‌ از این و در اطلاعیه تکمیلی آگهی ثبت نام آزمون وکالت، اعلام شده بود: داوطلبانی که موفق به اخذ هشتاد درصد نمره کل از آزمون گردند، پس از طی مراحل دوران کار آموزی و موفقیت در اختبار مجاز به اشتغال دایم در مرکز استان کانون پذیرفته شده هستند.

مشخص نیست چه تعداد از قبول‌شدگان آزمون موفق به کسب چنین نمره‌ای شده‌اند و آیا کمیته مذکور قرار است امتیازاتی به جز این برای رتبه های برتر پیشنهاد کند یا خیر.

تهیه منابع آزمون وکالت

کتابفروشی بزرگ دادبازار مجموعه ای کامل از کتب حقوقی از منابع آزمون وکالت از مولفین و ناشران معتبر کشور را در جهت خرید اینترنتی در اختیار داوطلبان حقوقی قرار داده است. کلیه کتب حقوقی در وبسایت دادبازار موجود در انبار و آماده ارسال هستند، در نتیجه بدون نگرانی از عدم موجودی یا تغییر قیمت از سراسر کشور سفارش بدهید.

مشاهده منابع آزمون وکالت مشاهده تخفیفات دادبازار

خروج از نسخه موبایل