تصویبنامه درخصوص تعیین مبالغ جزای نقدی موضوع فصل نهم قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی

تصویب‌نامه شماره 117067/ت 61593 هـ مورخ 1402/07/05 هیئت وزیران

هیئت وزیران در جلسه ۲۹ /۶ /۱۴۰۲ به پیشنهاد شورای رقابت و به استناد ماده (۸۴) قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی مصوب ۱۳۸۷ تصویب کرد:

مبالغ جزای نقدی موضوع فصل نهم قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی به شرح زیر تعیین می شود:

۱ – جزای نقدی موضوع بند (۱۲) ماده (۶۱)، از هشت میلیارد و پانصد و هشتاد و شش میلیون (۰۰۰ /۰۰۰ /۵۸۶ /۸) ریال تا ده میلیارد و هفتصد و سی و سه میلیون (۰۰۰ /۰۰۰ /۷۳۳ /۱۰) ریال.

۲ – جزای نقدی موضوع ماده (۷۲)،‌ از یکصد و بیست و یک میلیون (۰۰۰ /۰۰۰ /۱۲۱) ریال تا یک میلیارد و دویست و بیست میلیون (۰۰۰ /۰۰۰ /۲۲۰ /۱) ریال.

۳ – جزای نقدی موضوع ماده (۷۳)، از سیصد و شصت و دو میلیون (۰۰۰ /۰۰۰ /۳۶۲) ریال تا سه میلیارد و ششصد و بیست و سه میلیون (۰۰۰ /۰۰۰ /۶۲۳ /۳) ریال.

۴ – جزای نقدی موضوع ماده (۷۵)، از چهار صد و هشتاد و چهار میلیون (۰۰۰ /۰۰۰ /۴۸۴) ریال تا چهار میلیارد و هشتصد و سی و سه میلیون (۰۰۰ /۰۰۰ /۸۳۳ /۴) ریال.

۵ – جزای نقدی موضوع ماده (۷۶)،‌ از ششصد و دو میلیون (۰۰۰ /۰۰۰ /۶۰۲) ریال تا شش میلیارد و سی و چهار میلیون (۰۰۰ /۰۰۰ /۰۳۴ /۶) ریال.

۶ – جزاهای نقدی موضوع ماده (۷۸)، به ترتیب از پنجاه و هشت میلیون (۰۰۰ /۰۰۰ /۵۸) ریال تا دویست و چهل و یک میلیون (۰۰۰ /۰۰۰ /۲۴۱) ریال و نه میلیون و یکصد هزار (۰۰۰ /۱۰۰ /۹) ریال.

محمد مخبر
معاون اول رییس جمهور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا