تعویق دوباره آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۹۸

آزمون به روز ۶ دی موکول شد

پایگاه خبری اختبار- شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری از به‌تعویق افتادن آزمون کارشناسان رسمی دادگستری برای حل مشکل هم‌زمانی با آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه خبر داد.

تاریخ اولیه برگزاری این آزمون روز ۲۴ آبان اعلام شده بود اما پس از چندی تاریخ ۲۹ آذر برای آزمون تعیین شد که هم‌زمانی آن با آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه باعث نگرانی داوطلبانی شده بود که قصد شرکت در هر دو آزمون را داشتند.

پیش‌تر رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده بود که دو آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۹۸ و آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در روز ۲۹ آذر اما در دو زمان جداگانه (صبح و عصر) برگزار خواهد شد.

متن کامل اطلاعیه شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری به شرح زیر است:

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۸/۰۴ بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸ می‌رساند، نظر به اینکه براساس اطلاعیه منتشر شده، مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضائیه در تاریخ ۹۸/۰۹/۲۹ اقدام به برگزاری آزمون اخذ پروانه وکالت خواهد نمود. لذا به منظور آرامش وآسایش آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر ثبت‌نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در آزمون اخذ پروانه وکالت مرکز مذکور نیز ثبت‌نام نموده‌اند تاریخ برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری بجای ۹۸/۰۹/۲۹ در روز جمعه مورخ ۹۸/۱۰/۰۶ در کلیه مراکز استانهای کشور بطور همزمان برگزار خواهد شد.ضمناً جزئیات مربوط به زمان توزیع کارت ورودبه جلسه و برگزاری آزمون دراطلاعیه ای که درتاریخ ۹۸/۱۰/۰۲ منتشر می شود، به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.همچنین همانگونه که دردفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ۹۸ توضیح داده شده است سوالات آزمون  از دروس علمی تخصصی ودانشگاهی رشته مربوطه ونکات کاربردی درآن رشته می باشد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام.
    با تعویق آزمون کارشناسان رسمی که همزمانی با آزمون قضاوت نیروهای مسلح داره، باز مشکل ایجاد خواهد شد. کاش برنامه ریزان برای آزمون‌ها به این مسائل توجه داشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا