تعیین مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌ در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ (دانشگاه سراسری) که در مهلت تعیین‌شده قبلی انتخاب رشته نکرده‌اند، مهلت مجدد انتخاب رشته‌ تحصیلی تعیین شد.

به گزارش اختبار به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون مذکور می‌رساند متقاضیانی که موفق به انتخاب رشته نشده‌اند، می توانند از روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۰ تا ساعت ۲۴:۰۰ روز یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۱، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

لذا صرفاً این دسته از داوطلبان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ و مندرجات اطلاعیه های فوق و با درنظر داشتن نکات ذیل به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام نمایند.

برای دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ کلیک کنید

عدم امکان ویرایش برای کسانی که قبلا انتخاب رشته کرده‌اند

براساس اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور برای داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، امکان ویرایش کدرشته محل های انتخابی وجود ندارد.

امکان انتخاب رشته های دارای مصاحبه وجود ندارد

به دلیل عدم امکان معرفی برای مصاحبه در رشته های دارای شرایط خاص و آزمون عملی در این مرحله، از درج این رشته ها خودداری شود.

بیشتر بخوانید:

گفت‌وگو با محمدرضا جعفری رتبه ۲ حقوق خصوصی در آزمون کارشناسی ارشد

کد ضریب‌های کارشناسی ارشد حقوق در آزمون ۱۴۰۲

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا