تغییر ساعت کاری قوه قضاییه از ۱۷ خرداد

پایگاه خبری اختبار- معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، ساعت جدید آغاز کار واحدهای تابعه این قوه از ۱۷ خرداد را اعلام کرد.

به گزارش اختبار، یک روز دیرتر از سایر دستگاه‌ها، قوه قضاییه نیز ساعت آغاز کار را به ۶ صبح تغییر داد.

این تصمیم بعد از آن گرفته شد که هیات وزیران در مصوبه جدید خود، ایرادات رئیس مجلس شورای اسلامی بر به مصوبه ساعت آغاز به‌کار ادارات و مشاغل در سال ۱۴۰۲ را برطرف کرد.

پیش‌تر معاون قوه قضاییه مصوبه هیات دولت را به دلیل ایرادات عنوان‌شده از سوی رئیس مجلس قابل اجرا ندانسته بود.

متن بخشنامه مورخ ۱۴۰۲/۳/۱۶ معاون منابع انسانی قوه قضاییه به شرح زیر است:

معاونین محترم رئیس قوه قضاییه

رؤسای محترم مراکز مستقل ستادی

رؤسای کل محترم دادگستری‌های سراسر کشور

سلام‌علیکم؛

احتراما، پیرو نامه شماره ۹۰۰۰/۲۴۰۵۴/۵۰۰۰ مورخ ۱۴۰۲/۳/۱۳ درخصوص تعیین ساعت کار کلیه حوزه‌های قضایی و ستادی قوه قضاییه،‌با عنایت به صدور تصویب‌نامه شماره ۴۲۳۰۴/ت۶۱۲۲۸هـ مورخ ۱۴۰۲/۳/۱۱ هیات محترم وزیران و اصلاح قسمت‌هایی از بند «۴» تصویب‌نامه تصویب‌نامه شماره ۳۴۳۱۸۷/ت۶۱۰۱۱هـ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۸، لذا ساعت کار کلیه واحدهای تابعه قوه قضاییه از تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱۷ لغایت ۱۴۰۲/۶/۱۵ از ساعت ۶ صبح با لحاظ سقف مقرر قانونی،‌ تعیین می‌گردد.

محمدباقر الفت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. به اسم کاهش مصرف انرژی ساعت کار را تغییر دادند. اول گفتند ۶ تا ۱۳. بعد گفتند ۶ تا ۱۴:۴۵. این یعنی اینکه کارمندان روزی ۸ ساعت و ۴۵ دقیقه در محل کار باید حضور داشته باشند. درحالیکه ساعت کار پیشین از ساعت ۸ تا ۱۶:۱۵ بود یعنی جمعاً ۸ ساعت و ۱۵ دقیقه! یعنی برای کاهش مصرف انرژی ۳۰ دقیقه ساعت کار را افزایش دادند!!!!!!!!!!!!!! آیا کسی می تواند توضیح دهد چگونه با افزایش زمان کار، مصرف انرژی کاهش پیدا می کند؟؟؟؟ این نوابغ از کجا آمده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا