تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد

پایگاه خبری اختبار- انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی تا جمعه ۲۶ شهریور تمدید شد.

به گزارش اختبار، مهلت انتخاب رشته داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی که تا ۱۹ شهریور تعیین شده بود، به مدت یک هفته تمدید شد.

دانلود دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد

داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ که براساس کارنامه صادره ازسوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته/محل های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۶ شهریور با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

به داوطلبان توصیه می‌شود  ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

هزینه انتخاب رشته

هزینه انتخاب رشته به مبلغ ۸۳۰،۰۰۰ ریال می باشد و هر داوطلب می تواند حداکثر تا ۱۰۰ کد رشته و محل را متناسب با کدرشته امتحانی خود انتخاب و به ترتیب اولویت ثبت نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این آقایون چرا متوجه نیستد.
    در این چهار سال مدیریت فضاحت بار دانشگاه آزاد، اندک چهره مثبت این دانشگاه نابود شد و در عموم، اصلا کسی مایل به ورود با این دانشگاه نیست. چه از لحاظ شهریه، چه از لحاظ امکانات، چه از لحاظ برخورد و حل مشکل دانشجو و ….، اول باید یک مقدار رضایت جلب بشه تا کسی بیاد و ثبت نام کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا