توضیحات بهمن کشاورز در مورد اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۴

بهمن کشاورز، رییس اسکودا ذز توضیح سخنان قبلی خود اعلام کرد :

هرگز اعلام نشد که نتیجه در ۱۵ بهمن ماه اعلام می‌شود بلکه گفته شد که نتایج آزمون وکالت نهایتا ۱۵ بهمن ماه اعلام خواهد شد

اسکودا پاسخگوی افکار عمومی است و از آن مهمتر حامی و حافظ حقوق ۶۸ هزار داوطلب است که بر سر صدم‌ها رقابت می‌کنند

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) توضیحاتی را درباره‌ اعلام نتایج آزمون وکالت برای روشن شدن ذهن داوطلبان ارائه داد.

بهمن کشاورز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ اعلام نتایج آزمون وکالت سال ۹۴ گفت: در این زمینه سخنانی گفته شده که لازم است برای روشن شدن ذهن داوطلبان توضیحاتی ارائه شود.

وی درباره‌ اینکه مطرح شده «اسکودا باید پاسخگوی افکار عمومی باشد و به راحتی نمی‌توان گفت که اعلام نتایج در ۱۵ بهمن ماه انجام خواهد شد» گفت: این سخن در قسمتی کاملا درست است و اسکودا پاسخگوی افکار عمومی است و از آن مهمتر حامی و حافظ حقوق ۶۸ هزار داوطلب است که بر سر صدم‌ها رقابت می‌کنند لذا آنچه برای ما مهم است این است که به هیچ وجه دقت فدای سرعت نشود.

کشاورز تاکید کرد:‌ قاعدتا کسانی که حقوق خوانده‌اند باید درس اصول را هم خوانده باشند و با مفهوم غایت هم آشنا باشند و متوجه شوند که نتایج ممکن است هر لحظه اعلام شود، اما غایت و نهایت آن ۱۵ بهمن ماه خواهد بود.

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) تصریح کرد: مطمئنا سعی خواهد شد نتایج آزمون وکالت با رعایت نهایت دقت و احتیاط هر چه زودتر اعلام شود.

ور در پایان اظهار امیدواری کرد که مسائل مربوط به آزمون وکالت متاثر از نزدیک‌بودن انتخابات هیات مدیره کانون محترم مرکز نباشد.

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۹۹ دیدگاه ها

  1. با سلام

    با اینکه احترام خاصی برای رییس اسکودا قائلم اما پاسخ نامبرده اصلا قانع کننده نبود .!!!!!!

  2. آقای کشاورز التماست میکنم زود اعلام کنید نتایجو.من مادرم ناراحتی قلبی داره و از روز اول تا یکماه هر روز برام دعا میخوند و وقتی فهمید دیر اعلام میشه نتایج حالش خراب شده.من تنها پسر خانواده ام و همه اینا چشم انتظار آینده من هستند.متشکرم از لطف شما

  3. سلام بنده نمیخوام یکطرفه به قاضی برم که درشأن حقوق خوان نیست اینکار.اولااینکه بعضی هامیگن کلیدهمون اول اعلام شده این مطلب درست نیست چون من طراح جزاروکه استاددانشگاه اصفهانه(دکترحسن پوربافرانی )میشناسم وارشددانشجوشون بدم وباهاشون درارتباطم ایشون شیشم دیماه گفتن میخوان کلیدروبدن البته علت تأخیررونمیدونم.دوماآقای کشاورزبااین استدلال میخوان بگن اگه گفته بودن جواب نهایتاتادوهزارسال اینده منتشرمیشه مابازم نبایداعتراض میکردیم چون دقیقانگفتن دوهزار سال بلکه گفتن لغایت دوهزارسال!!!سوماسوءپیشینه اسکودانشون داده که درتاریخ دوم هم نتایج اعلام نمیشن.فقط میتونم بگم ازتیرآه مظلوم ظالم امان نیابد"پیش ازنشانه خیزدازدل فغان کمان را"

  4. ن عزیز من وگالت مثل سوپر مارکت نیست بزرگوار درسته که اوضاع وکالت زیاد جالب نیست اما خیلی ها که قبول نمیشن دستکمی از قبولیا ندارن و چه بسا با سوادترن چطور طرف با لیسانس ساده قبوا شده اما مدرس دانشگاه اعتراف میکنه با مدرک دکترای خصوصی نمیتونه این آزمونو قبول بشه فک کنید ۶ هزار نفر در ی سطح باشن و فقط نیمی از اونها بایستی قبول شن خوب تکلیف بقیه چیه؟هم باسوادن هم لایق. عزیزان مشکل فرهنگ بد عدم مراجعه مردم ب وکیله والا پزشک متخصص دیدم دادخواستشو به هوای پزشک بودن نوشه و پروندشو نابود کرده. خوب اگه فرهنگ مراجعه ب وکیل باشه همه چی درست میشه ک نیست و لطماتش بسیار زیادو بعضا جبران ناپذیره الانم ظاهرا ی لایمحه ای دولت به مجلس میخواد بده به عنوان وکیل خانواده. در کل باید ریشه ای عمل شد نه اینکه از ۶۸ نفر ۳ هزار نفر قبول بشن که عین استهزای جامعه حقوقی است با این وضع استخدامی قضاتو سردفترییو قص علی هذا عذر میخوام از اطاله وقت دوستان

    1.  

      با اینکه چه باید باشد به کسی پول نمیدن. این حرفها برای دوستان نون نمیشه. موفق باشید

       

       

       

       

       

  5. نتایج آزمون رو اعلام کردن چراااااااااااااا انقد تاخیر!!!!!!!!!!!!!!!!

    بخدا تو دل منو امسال من آشوبه 

    اقای کشاورز تو رو خدا  زودترررررررررررررررر

  6. سلام و تقدیم احترام به تمامی دوستان عزیز.
    خارج از مباحث داغ و حاشیه دار امروزها، عرضی داشتم.
    باور کنید این عرایض رو صادقانه و با توجه به حضور در محضر خدای بزرگ به تحریر در میارم.
    بنده کارمند یکی از نهاد ها هستم.
    مثل شما در آزمون شرکت کردم و در سطح متوسط، با توکل بر خدا، منتظر اعلام نتایج هستم.
    اول از همه، انگیزه ی خودم رو بابت شرکت در آزمون مطرح می کنم.
    به جز هدف های معنوی، که از ارکان توجه من به حرفه ی وکالت هست، اولا ، کسب موقعیت اجتماعی و در ثانی، شغل دوم (به دلایلی)، انگیزه ی شرکت من در این آزمون بود.
    اگر دقت بفرمایید، عرض کردم شغل دوم.
    باور کنید که این روزها، خیلی از وکلا، بخصوص وکلای جوان، از پس اجاره بهای دفتر خودشون هم بر نمیان.
    حاصل تمام عرایضم اینه که، تصورات ما قبل از ورود، و پس از ورود به کسوت مقدس وکالت، با حقیقت و واقعیت، فاصله های بسیار داره.
    دوستانه و برادرانه ازتون می خوام بخاطر موضوعات و مشکلات پیش اومده، اعصاب و روان و جسم خودتون رو فرسوده نکنید.
    فکر نکنید با ورود به این حرفه، وارد یک دنیای ماوراءی و بهشتی می شید و با خدای ناکرده، عدم قبولی، دنیا به انتها می رسه و خوشبختی رو برای همیشه از دست دادید.
    به اندازه ی باورتون به بزرگی خداوند، در آینده، راه برای خوشبختی و سعادت شما وجود داره.
    برای همه ی عزیزان، آرزوی آینده ای سرشار از سعادت و موفقیت دارم.
    در پناه خدا باشید.
    برادر کوچک شما

  7. سلام ، آپولوف که نمی خوای هوا کنی ،  مگه چند تا برگه رو زدن به کامپیوتر چقدر طول می کشه  ، اگه بدونی الان داره تو دل ماچی می گذره ، هر کار می کنی بکن فقط تو رو به خدا نه غیر خدا، قسمت می دم نا حقی نشه که خیلی از ماها خیلی خوندیم به خودمون که اومدیم موهامون کچل شد و سفید ، صورتمون کپک زده بود من چند ساله دارم می خونم اگه ناحقی کنی تو حقم ، که حقم برسه به یکی دیگه ،به خدا اگه خدا جلوم و بگیره و بگه حلالش کن دیگه اون خدا ، خدای من نیست

    1. مریم خانم نگران نباش ان شا الاه درست میشه کامنت را خواندم تحت تاثیر قرار گرفتم خیلی ها احساس شمن وشما دارند وبیان نمیکنند وخیلی از مسیولان بی احساس هستند وهمجنین بعضی حقوقدانهای صاحب نفوذ وقدرت انگار که فقط فکر میکنند فقط حق دارند وهیچ مسیولیتی وتکلیفی در این مورد ندارند وسکوت میکنند .همچنین موسسات حقوقی که ادعای خالی دارند وهزار وچند رنگ هستند

  8. سلاااااام

    اقای کشاورز تورو خدا بجای مصاحبه کردنای هرروزتون جواب آزمونو زودتر اعلام کنید 

  9. من نمیدونم چرا اقایان دوس دارن همیشه یه جای کارشون بلنگه/همیشه ده دوازده سوال ۲ جوابی یا بدون جواب در بین سوالات قراربدن؟

    بعدمیان  اصول فقه تدریس میکنن !!

  10. با اینکه ممکنه خیلیا قبول نشن ولی بدترین کار ممکن بالا بردن ضرفیت جذب کانون هست.

    تلاش برای هیچی که فایده نداره. وکالت هم میشه مثل سوپر مارکت که در هر کوچه چندتاش هست

     

    1. واقعا درست میگی چیزی که کمیابه ارزش داره البته با احترام به نظرات دوستان مخالف

  11. به نظر من، کلید سوالات در همان ابتدا به سنجش داده شده بود، ولی با مشخص شدن این همه اشتباه در طراحی سوالات، اسکودا از سنجش خواسته که آن کلید اولیه را بی اثر بدونه، و کلیدی که الان مد نظرش هست رو لحاظ کنه،

    که البته خلاف اصل، خلاف عدالت و خلاف شرعه.
    به هرحال، همینی که هست!!!!

     

  12. سلام
    من که هاج و واجم !
    مدیری که ندونه چه قراردادی رو امضاء کرده؟!
    اونم یک مدیر حقوقی و وکیل پیشکسوت؟؟؟
    من که تازه دارم ضرب ضربای حقوق رو می خونم می دونم که باید حتی به کاما ها ، فتحه و ضمه و کسره های تک تک واژه ها در یک قرار داد دقت کرد، چون بار حقوقی داره ، اونوقت این آقا …
    چی بگم ؟
    اصلا از چی بگم؟؟؟؟

    1. مسعود عزیز ممکنه نایب رئیس اسکودا قرارداد رو امضاء کرده باشه . این موضوع در ادارات اتفاق می افته . 

      1. سلام

        حتی اگر فرض رو بر فرمایش شما بذاریم ، به نظر حضرت عالی ، این موضوع، نافی مسئولیت رئیس می شه؟!

         

        1. با سلام . یک اعلام اشتباه در زمانبندی و اصلاح آن به نظر خیلی مسئولیت آور نیست. برای شما قبولی در آزمون را آرزو میکنم.

  13. با سلام خدمت همه ی دوستان

    من سال اول که وکالت شرکت کردم منابعی که مطالعه کردم مدنی -قانون یار عبدالرضا پاشا   ساده ساز ا.د.م. فرحناکی  ساده ساز تجارت  قانون جزا  قانون کیفری  واصول ابوالحسن محمدی  4 ماه درس خوندم از ازمون راضی نبودم از دوستانی که تجربه زیادی دارن  و حداقل نمراتشون نزدیک قبولیه خواهش میکنم اگر منابع رو باید کامل کنم یا جزوه خاصی رو بخونم راهنماییم کنید ضمن این که کارشناسی ارشد فقه وحقوقم  با ارزوی کمفقیت برای همهی دوستان

     

    1. سلام

      توصیه شخصی من به همه دوستان این هست که کتاب های نکته و تست را به عنوان منبع اصلی مطالعه انتخاب نکنند و برای جمع بندی و یادآوری به آن ها مراجعه کنند، مثلا برای درس حقوق مدنی دست کم حقوق مدنی ۳ و ۴ و ۶ و ۷ از دوره مقدماتی مرحوم دکتر کاتوزیان را مطالعه کنید یا برای درس حقوق تجارت دوره ۵ جلدی استاد اسکینی را منهای بحث های تطبیقی آن بخوانید، البته برای درس اصول فقه در سطح آزمون وکالت معتقد هستم که کتاب مرحوم محمدی کافی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا