توضیحات سخنگوی اسکودا درباره زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳

پایگاه خبری اختبار- ابراهیم کیانی سخنگو و نائب رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در خصوص زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش اختبار، نشست شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران در ساعت ۹ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ در محل اسکودا  با دستور تعیین زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ تشکیل شد.

طبق گزارش منتشره از این نشست، با تصویب شورای اجرایی مقرر شد این آزمون در پاییز سال جاری برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

در همین راستا وکیل ابراهیم کیانی سخنگو و نائب رئیس در توضیحات تکمیلی درباره اتخاذ این تصمیم عنوان کرد:‌ با توجه به اینکه آزمون وکالت کانون های وکلای دادگستری در سال های گذشته در پاییز برگزار می شد و در یک سال به دلیلی مشکلاتی که حادث شده بود، آزمون در فصل تابستان برگزار گردید، بنابراین مقرر شد آزمون در فصل پاییز برگزار گردد.

تعیین روز دقیق آزمون، نیازمند توافق با سازمان سنجش است

کیانی با اعلام این خبر که آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز امسال برگزار خواهد شد، تعیین روز دقیق آزمون را نیازمند توافق با سازمان سنجش و بررسی تقویم زمانی موجود عنوان کرد و گفت: به محض تعیین روز دقیق آزمون، این مسئله اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: داوطلبان مطمئن باشند که تمام دغدغه مدیران نهاد وکالت این است که حقوق داوطلبان رعایت شود و انتقاداتی که به قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار وجود دارد هیچ ارتباطی به داوطلبان ندارد و مدیران نهاد، مجری قوانین هستند و بهترین بسترهای لازم را برای برگزاری آزمون فراهم خواهند کرد.

ویدیوی توضیحات سخنگوی اسکودا درباره زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام واقعا یکماه دارن میگن اخر فروردین مشخص میشه خب کانون محترم تو این یکماه قبل جلسه هماهنگی با سنجش میکردین که جلسه اخر فروردین باز مبهم نباشه فقط یه فصل پاییز اعلام کنید یعنی کانون تو یکماه هی میگفت اخر فروردین جلسه شد که فقط بگن تو پاییز هست؟حالا هی وعده جلسه برای روز آزمون اخه مگه کار سختیه که جلسه هی روی جلسه الان فاصله فصل تابستان تا پاییز فقط یکروزه چرا اینقدر هم به داوطلب استرس میدین هم کار سخت میکنین؟میزاشتین جلسه با سنجش دقیق مشخص میکردین بعد تاریخ دقیق اعلام میکردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا