ثبت‌نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۹۸ آغاز شد

آزمون روز ۲۴ آبان برگزار می‌شود

پایگاه خبری اختبار- فرایند ثبت‌نام داوطلبان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۹۸ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد

مهلت ثبت‌نام این آزمون تا ۱۳ مهر ادامه دارد. تاریخ برگزاری آزمون نیز روز جمعه ۲۴ آبان خواهد بود.

برای ورود به سامانه ثبت‌نام آزمون کارشناسان رسمی کلیک کنید

برای مطالعه دفترچه راهنمای آزمون کارشناسان رسمی کلیک کنید

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید ببخشید من فارغ‌التحصیل سال ۹۱ هستم ولی هیچ جا مشغول به کار نبودم امکان ثبت نام برای من هست؟ رشته تحصیلی من حقوق هست

  2. با سلام، اینجانب لیسانس حقوق دارم و ارشد فقه و بینش اسلامی گرایش خانواده، و در شغل مورد نظر رشته حقوق قضایی نوشته شده آیا عنوان قضایی متفاوت با رشته ام هست؟ لطفا راهنمایی بفرمایید. و یا رشته ای با عنوان فقه و حقوق اسلامی نیز درج شده، آیا مرتبط هست؟ و اینکه با رشته ارشدم هم میتونم ثبتنام کنم‌.ممنون از شما.

  3. با سلام و احترام
    اینجانب در بازرگانی یک شرت مشغول بکار هستم در سال ۹۱ مدرک کارشناسی را در رشته مدیریت بازرگانی اخذ نمودم و در سال ۹۴ کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی – بازاریابی اخذ نمودم .
    برای شرکت در آزمون کدام مدرک را ثبت نمایم؟ کارشناسی یا ارشد؟ با مدرک کارشناسی سابقه بیش از ۵ سال می شود ولی با مدرک ارشد ۴ سال می شود. با توجه به هم نام بودن مدرک کارشاسی و کارشناسی ارشدسابقه کار چگونه محاسبه می گردد.چگونه ثبت نام کنم؟
    با تشکر

    1. دوست گرامی مبنای تجربه در کارشناسی رسمی سال اخذ کارشناسی است.کارشناسی ارشد تکمیل تحصیلات است. بنابراین اصولا شماره انداز کنتور تجربه شما از سال ۹۱ محاسبه می شود. ضمنا مبنای ثبت نام کارشاسی است.ارشد را هم قید کنید.اگر امکان انعکاس دو مدرک نبود ارشد را ذکر نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا