ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان آغاز شد

دکتر ابوالحسن ریاضی، معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم :

ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان آغاز شد

ثبت نام از اول ازدیبهشت آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت

برای ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان اینجا کلیک کنید

برای دریافت راهنمای ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان اینجا کلیک کنید

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه مهلت ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان از ابتدای اردیبشهت‌ماه آغاز شده، گفت:این مهلت در پایان اردیبهشت‌ماه به اتمام می‌رسد.

دکتر ابوالحسن ریاضی در گفت‌و‌گو با ایسنا، در مورد نقل و انتقالات دانشجویان در سال ۹۴ توضیح داد: مهلت ثبت‌نام نقل و انتقالات در سال ۹۴ از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و دانشجویان می‌توانند در مهلت تعیین شده با وارد شدن به سایت مربوطه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. بررسی دانشگاه مبداء از اول خردادماه تا ۱۵ تیر و دانشگاه مقصد از ۱۵ تیرتا پایان مرداد است و نتایج نهایتا در هفته اول شهریور اعلام می‌شود.

وی با اشاره به نقل و انتقال دانشجویان در سال ۹۳ نیز گفت: حدود ۲۰ هزار درخواست نقل و انتقال سال گذشته از سوی دانشجویان ارائه شد که در نهایت ۷۸۰۰ نفر موفق شدند نقل و انتقال را انجام دهند یعنی به ۳۸ درصد تقاضاها جواب مثبت داده شد. احتمال افزایش پاسخ‌گویی به این تقاضاها در سال ۹۴ وجود ندارد، سازمان امور دانشجویان فقط ناظر این فرآیند بوده و پذیرش نقل و انتقالات دانشجویان توسط دانشگاه مبدا و دانشگاه مقصد انجام می‌پذیرد.

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان درمورد آمار ثبت‌نام کنندگان گفت: تا روز شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۳۹۰۰ نفر برای نقل و انتقالات اقدام کرده‌اند که احتمال افزایش آن در اواخر اردیبهشت‌ماه بسیار زیاد است، زیرا تعداد کثیری از افراد ثبت نام را به روزهای آخر محول می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا