جذب نیروی امریه در وزارت ارتباطات و فناوری (اعزام شهریور ۱۴۰۲)

پایگاه خبری اختبار- مهلت ثبت‌نام مشمولان اعزام شهریور ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام در فراخوان جذب نیروهای امریه سربازی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش اختبار به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با آغاز پنجمین مرحله از فرآیند جذب نیروهای امریه سربازی در سال جاری در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، واجدین شرایط می توانند از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۵ اردیبهشت ماه سال جاری تا ساعت ۱۶ چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه به پرتال وزارت ارتباطات مراجعه کنند.

بر اساس اعلام مرکز توسعه سرمایه انسانی و فناوری های مدیریتی وزارت ارتباطات، علاقمندان در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های تحصیلی رایانه، الکترونیک، فناوری اطلاعات، مدیریت، حسابداری، اقتصاد، برق، مکانیک، حقوق، آمار، صنایع، گرافیک، مخابرات، نقشه برداری و امنیت فضای سایبری می توانند در این امریه شرکت کنند.

برای ورود به سامانه ثبت‌نام امریه سربازی وزارت ارتباطات کلیک کنید

مدارک و مستندات لازم جهت ثبت نام و پذیرش امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

داوطلبین می‌بایست به هر دو شکل ذیل مدارک مورد درخواست را تحویل نمایند:

۱- ارسال تصویر مدارک و مستندات از طریق سامانه
۲- به همراه داشتن مستندات لازم در روز مصاحبه حضوری

مدارک مورد نیاز شامل:

۱- تصویر صفحات شناسنامه خود و همسر
۲- تصویر کارت ملّی خود و همسر (به صورت پشت و رو)
۳- تصویر آخرین مدرک تحصیلی
۴- گواهی عدم سوء پیشینه
۵- تصویر صفحات گذرنامه
۶- فایل اسکن عکس ۴*۳

تذکر : ضروریست مدارک ذیل با پسوند PDF یا JPG اسکن گردد.

شرایط پذیرش داوطلبان امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

• بر اساس سهمیه ابلاغی ستادکل متقاضیانی که دارای حداقل یکی از شرایط مندرج در مفاد این آگهی به شرح ذیل می‌باشند می‌بایست نسبت به تکمیل اطلاعات و ارائه مدارک و مستندات اقدام نمایند.

۱- خانواده ایثارگران (خانواده ایثارگران شامل خانواده‌های: شهدا، مفقودالاثر، جانبازان، آزادگان، رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه جبهه می‌باشد.)
۲- متأهل (ازدواج دائم)
۳- ایتام
۴- فارغ التّحصیلان برتر دانشگاه‌ها (معدل بالاتر از ۱۷)
۵- حافظان قرآن و قاریان برتر
۶- دارندگان سابقه ۶ ماه فعالیت بسیجی
۷- افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امدادحضرت امام خمینی (ره) (لازم است کد و شماره مددجو و مرجع صادرکننده در گواهی ارسالی مشمولین ثبت شده باشد.)
۸- مشمولین معاف از رزم
۹- مشمولین متقاضی خدمت در مناطق محروم و دارای ضریب پنج به بالا
۱۰- بورسیه سازمان مربوط

نکات قابل توجه امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

• وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و واحدهای تابعه هیچگونه تعهد استخدامی و بکارگیری پس از پایان دوره و ترخیص در مورد سربازان امریه ندارد.
• وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هیچگونه تعهدی درخصوص تأمین محل اقامت جهت متقاضیان ندارد.
• هرگونه اشتباه و یا کتمان حقیقت موجب ابطال تقاضا خواهد شد.
• پذیرش امریه فقط بمنظور گذراندن طرح مقدس خدمت سربازی بوده و هر گونه اشتباه و یا کتمان در ثبت اطلاعات و ارائه مدارک و مستندات موجب ابطال تقاضا خواهد شد.
• در این مرحله پذیرش امریه سربازی، افراد بومی انتخاب می شوند.

نکته: مشمولین بومی به افرادی که در فاصله ۳۵ کیلومتری از مراکز استان سکونت داشته باشند اطلاق می شوند.

• مهلت ثبت نام ۰۵/۰۲/۱۴۰۲ لغایت ۱۳/۰۲/۱۴۰۲ بوده و صرفاً از طریق سایت و بشکل غیر حضوری صورت می پذیرد.(غیرغابل تمدید می باشد)

• با عنایت به اینکه تاریخ اعزام مورخ ۰۱/۰۶/۱۴۰۲ پیش بینی شده لذا پذیرفته شدگان نهایی می‌بایست حداکثر ۴۵ روز قبل از تاریخ اعزام به آموزش نظامی نسبت به ارائه اصل برگه اعزام به خدمت خود به مرکز توسعه سرمایه انسانی و فناوری‌های مدیریتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس ذیل اقدام نمایند:

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از چهار راه شهید قدوسی(قصر) ورودی شماره ۷ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ساختمان معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع، طبقه ششم- مرکز توسعه سرمایه انسانی و فناوری های مدیریتی)

• امریه سربازی برای مشمولین وظیفه زیر صادر نمی‌گردد

۱- فاقد شرایط جذب و مغایر به ضوابط فوق الذکر
۲-دارای برگ اعزام به خدمت با مهر غیبت (۹۰ روز اضافه خدمت یا بیشتر)
۳- مشمولان وظیفه دارای سابقه قبلی خدمت در مراکز نظامی و انتظامی
۴-مشمولان وظیفه ای که در طول خدمت سربازی قصد ادامه تحصیل، گرفتن معافیت کفالت و پزشکی… دارند. بستگان سببی و نسبی کارکنان شاغل در وزارتخانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه (فرزند، برادر، برادرزاده، خواهرزاده، داماد، برادر همسر، دایی ، عمو، فرزندان عمو و دایی، عمه، خاله)

• میزان حقوق پرداختی به مشمولین امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به فاکتورهایی چون درجه نظامی، مدرک تحصیلی، متاهل یا مجرد بودن، داشتن فرزند، حق لباس و حق خوراک مرتبط خواهد بود بدین ترتیب، میزان حقوق امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با استفاده از عوامل بالا تعیین می‌شود. بدین صورت که هر کدام از این موارد، شامل مبلغی می‌شود که با توجه به شرایط سربازان، به آنان پرداخت می‌شود.

مراحل و نحوه ثبت‌نام در سایت و پیگیری پذیرش امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به سامانه امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس اینترنتی www.amrieh.ict.gov.ir مراجعه و در صورت واجد شرایط ‌بودن، نسبت به ثبت‌نام در سامانه مذکور اقدام کنند.

داوطلبین می‌بایست با پذیرش موارد ذیل، مطابق فرمت پیش‌بینی شده در سایت نسبت به تکمیل، ثبت اطلاعات موارد درخواستی و ارسال مدارک و مستندات مورد نیاز اقدام نمایند. ثبت نام در سامانه به منزله پذیرش نهایی متقاضی به منظور بهره مندی از طرح امریه سربازی نمی‌باشد.

نکته : متقاضیان استفاده از سهمیه امریه، ابتدا نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام و پس از پذیرفته شدن نهایی جهت دریافت برگه اعزام به خدمت اقدام نمایند.

پس از اتمام فرآیند ثبت نام، یک کد رهگیری در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت و متقاضی می‌تواند روند بررسی درخواست خود را از طریق قسمت پیگیری سایت امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مشاهده نماید.

• متقاضیان محترم می بایست پس از ثبت نام با شماره رهگیری خود به سامانه مراجعه نموده و از روند وضعیت پرونده خود مطلع گردند. درصورت اعلام نقص پرونده از طریق سامانه، جهت تکمیل پرونده و رفع نقص، مدارک مربوط به شروط جذب و فارغ التحصیلی را مجدداً بارگذاری نمایند.در صورت عدم رفع نقص در مهلت مقرر، عدم پذیرش متقاضی اعلام خواهد گردید.لازم به ذکر است صحت و سقم اطلاعات ثبت و بارگذاری شده در سامانه به عهده داوطلب می باشد.

• متقاضیان می‌بایست پس از اتمام زمان ثبت نام، جهت اطلاع از وضعیت پذیرش یا عدم پذیرش به سامانه مراجعه و در تمام مراحل با استفاده از کدملی و کد پیگیری وضعیت ثبت نام خود را مشاهده نمایند. بدیهی است در صورت پذیرش اولیه با پیگیری اطلاعیه‌های درج شده در سایت این وزارت یا پنجره اطلاع رسانی وضعیت فرایند ثبت نام، جهت مصاحبه حضوری مراجعه فرمایند. (مدارک لازم، زمان و مکان مصاحبه در پنجره‌ای که هنگام پیگیری وضعیت ثبت نام نمایان خواهد شد، درج می¬گردد و نیازی به تماس تلفنی یا مکاتبه یا درج اطلاعیه در این خصوص نمی‌باشد.)

در صورت هرگونه ابهام با شماره تلفن ۸۸۱۱۳۴۷۰-۰۲۱تماس حاصل فرمائید. یا سوالات خود را به آدرس ایمیل amrieh@ict.gov.ir ارسال فرمایند.

• افراد انتخاب شده همزمان با مصاحبه علمی حضوری جهت انجام سایر فرآیندهای لازم به مراجع ذیربط معرفی شده و پس از اخذ تأییدیه‌های لازم، به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی تا با اخذ مجوز امریه از سوی ستاد مذکور جهت گذراندن دوره آموزش نظامی به یگان‌های مربوطه اعزام گردند. شایان ذکر است پس از انجام دوره آموزش مذکور، افراد می بایست به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مراجعه کرده تا جهت انجام ادامه خدمت به واحدهای تابعه معرفی شوند. لازم به ذکر است خدمت سربازی در قالب امریه به مدت ۲۴ ماه می‌باشد.

افراد انتخاب شده در روز مصاحبه حضوری می‌بایست اصل گواهی عدم سوء پیشینه خود را به همراه چهار قطعه عکس ۴*۳ پشت نویسی شده به همراه داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا