جزییات تشکیل پرونده و نحوه اعتراض به نتیجه آزمون مشاوران حقوقی ۹۶

جزییات تشکیل پرونده و نحوه اعتراض به نتیجه آزمون مشاوران حقوقی ۹۶

پایگاه خبری اختبار- مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه زمان‌بندی ارائه مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون مشاوران حقوقی سال ۱۳۹۶ را به‌همراه مهلت اعتراض به نتایح این آزمون اعلام کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

۱. بر اساس آگهی اعلام نتایج آزمون مشاوره حقوقی و وکالت ۹۶ از تاریخ ۲۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ لغایت ۲۳ اسفندماه ۱۳۹۶ لازم است پذیرفته‌شدگان مدارک خواسته شده را به دفاتر هیأت مدیره استانی تحویل دهند.

۲. پذیدفته شدگان حوزه های قضایی استان تهران باید طبق برنامه ذیل نسبت به حضور و تشکیل پرونده اقدام نمایند.

۳. پذیرفته‌شدگان حوزه های قضایی استان سیستان و بلوچستان لازم است جهت تشکیل پرونده به معاونت آموزش دادگستری استان سیستان بلوچستان (جناب آقای نوکندی) مراجعه کنند.

۴. کسانی که نسبت به نتیجه آزمون خود اعتراض دارند حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۶.۱۱.۲۹ باید اعتراض خود را به صورت کتبی به دبیرخانه مرکز تحویل نمایند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۷۲ دیدگاه ها

  1. سلام دوستان یه تاریخی مشخص کنین همگی تجمع کنیم من شهرستانم ولی هروقت بگین میام هرچه زودتر اقدام کنین

  2. سلام ؛چقد دیگه باید بزنن توی سرمون و صدامون درنیاد ,یه یاحسین بگید وهمت کنید تا جلوی مجلس ومرکز مشاوران تجمع کنیم.یاحسین

  3. سلام
    حق گرفتنی است؛
    مااگه نتونیم از حق خودمون دفاع کنیم ،بهترکه وکیل نشیم.من هم موافقم که جمعی بریم مرکز

  4. دوستان ما بهمراه جمعی امروز به مرکز مراجعه کردیم گفتن بعد عید نتیجه اعتراضات مشخص میشه.اما یه فردی تو مرکز که صحبتهاشون قابل اعتماده فرمودن حتما بطور دسته جمعی پیگیر باشیم و بخواهیم کلید سوال و اسکن پاسخنامه در اختیارمون قرار بگیره وگرنه بعید هست که خودجوش رسیدگی کنن.خواهشا بیاید برای ضایع نشدن حقمون همین جا برنامه بزاریم بعد تعطیلات دسته جمعی حضورا بریم پیش رییس مرکز و بخواهیم دستور بدن که کلید سوال و اسکن پاسخنامه در اختیارمون قرار بگیره.خودشون هم تایید میکنن اشتباه رخ داده ولی اون اقا نو مرکز گفتن بهترین راه اینه که دسته جمعی بریم تا به نتیجه برسیم وگرنه رسیدگی نمیکنن.
    ممنون از سایت اختبار که فضایی جهت اطلاع رسانی معترضان ایجاد کردن.ان شاالله بتونیم به اینهمه ظلمی که بهمون شده فایق بیایم

    1. سلام ساناز خانم دوستان محترم
      باتوجه به هجمه ی اعتراضات و فاحش بودن اشتباهات در مواردی مختلف اگر پیگیری جمعی شورت پذیرد مطمئنا در شفاف سازی و احقاق حقمان کارساز خواهد بود مطمئن باشید تا خودمون را به تلاطم نیندازیم به حقمان نمی رسیم.
      اصلا جایی تو آگهی ها ی مرکز مشاوران من ندیدم هیچ اشاره ای به حدنصاب ۵۰ شده باشه باید
      ۱کلید سوالات و اسکن جوابها را بیرون بدن
      ۲سوالات اختلافی و مورد دار را حذف کنند
      ۳به اندازه ظرفیت اعلامی هر حوزه جذب کنند
      ۴ عذرخواهی رسمی بعمل آورند بابت اینهمه کم کاری و سلیقه ای رفتار کردن
      اگر امروز نتونستم حق خودمون را بگیریم مطمئن باشید فردا هم نمی تونید وکیل موفقی شوید.

  5. سلام داوطلب مردودی به ناحق؛دقیقا نامه از نماینده به کجاببریم؟لطفا دقیقترراهنمایی کنید،حوزه قضایی ما اصلا کسی قبول نشده.

  6. سلام دوستان معترضی که ظرفیت شهرشون تکمیل نشده و یا اصلا پذیرش صورت نگرفته از نمایندتون تو مجلس نامه ببرین به مشاور ریس قوه قضاییه در امور مجلس پایین تر از چهارراه ولیعصر اونا نامه میدن ببرین به مرکز مشاوران تا رسیدگی کنند و در صورت لزوم تکمیل ظرفیت رو اعمال کنند.
    بنده و یکی دیگر از داوطلبان حضورا این راه رو طی کردیم و مرکز مشاوران یه شماره پیگیری جدید بهمون داد.
    دوستان نامید نباشید ولی تا میتونید پیگیر باشید خبرایی در راه است به امید خدا.

  7. سلام من نمرم ۴۸.۴۵شده ودر حوزه قضایی که. شرکت کردم اصلا کسی قبول نشده من نفر اولم ،امیدی به قبولی هست؟مرکز مشاوران به بهانه حدنصاب میگه زیر۵۰امکان قبولی نیست،من باید چیکارکنم؟آخه این چه ظلمی است در حق ما؟

  8. با سلام
    من نتونستم در مهلت تعیین شده اعتراضم رو تحویل مرکز بدم آیا امکان تمدید مهلت هست؟و اگر داوطلبان درخواست تمدید مهلت کنند ایا مرکز نسبت به تمدید مهلت اقدام خواهد کرد؟

    1. اعترا ضتان بفرست ضرری ندارد پست پیشتاز کن . ما حضوری مراجعه کردیم مطمئنا رسیدگی میکنند
      روابط عمومی گفت از ۱۵ اسفند از طریق سایت پیگیر باشید
      اما انفورماتیک گفتند از ۱۵ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت تکلیف معترضین روشن خواهد شد
      احتمال اشتباه در کلی وجود دارد که انفور ماتیک زمان بیشتری اعلام کرد . چند روز قبل هم پیغام ( اشتباهی رخ داده است ) زیر کارنامه ها درج شد که با سیل تلفنها
      آنرا حذف کردند

      1. سپاس از شما دوست عزیز
        شنبه ۱۲ اسفند حضوری مراجعه خواهم کرد و در صورت امکان اعتراض کتبی رو به مرکز ارائه میکنم امیدوارم ترتیب اثر بدهند و شما هم به حقتون برسید.

    2. قربان اگر خودت میروی ؛ بشدت در خصوص دیدن پاسخنامه پافشاری و اصرار کن . من همسرم که تهران رفت اوپیگیر شد ؛ جواب درستی ندادند وچون خودش امتحان .دهنده نبود اصرارش بی فایده ؛ اما شما پیگیر حقت هستی و مرکز موظف است ..کار نامه ات را بدهد با همه احوال؛ چون به کارنامه خودم در خصوص پاسخ اطمینان دارم ؛ بعد از عید حضورا مراجعه ودر صورت عدم پاسخگویی به رئیس مرکز درخواستم را ارائه خواهم داد
      لطفا از نتیجه دیگران را در جریان بذار …… با تشکر

  9. با سلام و تشکر از سایت خوبتون
    من معدلم در ازمون مشاوران قوه قضائیه ۴۷.۳۶ شده و مردود اعلام شدم و این در حالی است که حوزه ما ۳ نفر می خواست و تنها اسامی ۲ نفر اعلام شده است این در حالیست که بنده از لحاظ معدل بین شرکت کنندگان در حوزه انتخابی نفر سوم هستم ،سوال من این است که تکلیف نفر سومی چطوری مشخص میشه؟ ایا مرکز به پذیرش همین ۲ نفر اکتفا خواهد کرد یا خیر؟و ایا امکان پذیرش نفر سوم خواهد بود یا خیر؟و اگر این امکان متصور باشد نحوه گزینش نفر سوم چگونه خواهد بود ؟ایا از بین داوطلبان همان حوزه خواهد بود یا از حوزه های دیگر هم محتمل است که پذیرفته شوند؟. و در اخر اینکه حد نصاب نمره قبولی چه عددی می باشد و ایا این در حوزه های مختلف یکسان می باشد یا خیر؟
    با تشکر

  10. سلام
    دوستان خواهشا کسی اطلاع داره جواب بده
    برا نقص مدارک ایثار باید چیکار کنم؟
    تو سایت زده عدم قبولی
    اگر مدارکمو کامل کنم بفرستم قبول میشم یا ن
    چون مرود نشدم.
    اسمم جز اسامی پذیرفته شدگان استان هست

    1. سلام دوست عزیز من هم تو آزمون کرمانشاه به مشکل مشابه شما برخوردم کارتون درست شد؟قبول شدید؟خواهش میکنم محبت کنید و پاسخ بدید نگرانم

    2. سلام دوست عزیز آیا شما قبول شدید یا نه ممنون میشم نتیجه رو بگید من داوطلب آزمون کرمانشاه هستم واین مشکل رو دارم سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا