خبری تازه از آزمون سردفتری ۱۳۹۷

لغو دستور موقت دیوان درباره توقف فرایند جذب پذیرفته‌شدگان

پایگاه خبری اختبار- خبرگزاری تسنیم از لغو دستور توقف فرایند مصاحبه و جذب پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۳۹۷ خبر داد.

در گزارش این خبرگزاری آمده است که: «یک منبع مطلع در دیوان عدالت اداری در پاسخ به پیگیری‌های خبرنگار تسنیم مبنی بر آخرین وضعیت رسیدگی به شکایت معترضین آزمون سردفتری سال ۹۷ با توجه به صدور دستور موقت مبنی بر توقف فرایند جذب پذیرفته‌شدگان گفت: دستور موقت صادره مبنی بر توقف فرایند جذب پذیرفته‌شدگان لغو شده است و رسیدگی به این پرونده نیز طبق روال معمول در دیوان طی می‌شود.»

جزییات بیشتری درباره آخرین وضعیت این پرونده از سوی این خبرگزاری اعلام نشده است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶۱ دیدگاه ها

  1. سلام دوستان ارجمند لطف میکنید بفرمایید آیا تسهیلاتی به سردفتران برای راه اندازی و شروع کار پرداخت میشه؟اگه دوستان کسی اطلاعاتی داره ممنون میشم توضیحی بده.

  2. سلام خدمت مسئولان و قضات و وکلای ارجمند من یک سئوال دارم دوست دارم یک انسان مطلع و راستگو و درستکار جواب منو بده درامد سردفتری خوب هست یا نه با شهری با جمعیت ۳۰۰ هزار نفر ……ممنون و بازم ممنون از همه

  3. باید به خانم زنده دل بگیم خانم سانسورچی.از اینکه مطالب مارو سانسور میکنی متشکرم.پیام های بنده عاری از توهین و هرگونه مطالب بی محتواست

  4. سلام ـ لطفا” خبر تجمع امروز تعدادی از شرکت کنندگان معترض به آزمون سردفتری در مقابل دادستانی تهران را منتشر کنید ، تا خدای ناکرده قبول شدگان مشغول الذمه معترضان نشوند.

  5. به قول مستشار سابق دیوان عالی کشور مرحوم جناب آقای یدالله بازگیر که در مقدمه کتاب های مسائل حقوقی از قبیل امور حسبی در آیینه دیوان عالی کشور؛ قضاوت (و وکالت) باید در ذات شخص باشد و فرد دارای شم قضایی و حقوقی باشد وگرنه با اکتساب امور حقوقی، شخص نمی‌تواند حقوقدان یا قاضی یا وکیل خوبی شود. عطف به همین فرمایشات این مرحوم بزرگوار خدمت شما عرض می‌کنم که صرفاً با داشتن لیسانس دانشگاه سراسری نمی‌توان وکیل یا قاضی یا حقوقدان شود! موفق باشی دوست دانشگاه سراسری!

  6. شما چه طور رتبه ۳ آزمون سراسری هستید که تا الان بیکار بودید با وجود رتبه سه؟! دوست گرامی در دانشگاهی که بنده درس خوندم به علت نخبه بودن دانشجویان این دانشگاه در حال حاضر نیز به دانشجویان اجازه می‌دهند در دو رشته به صورت همزمان تحصیل نمایند.

    1. به قول آقای سعیدی شما این قدر عصبانی و هیجانی نظرات را میخوانید و جواب میدهد که فرصت تامل برمطالب را ندارید!!!
      اولا گفتم رتبه ۱۰ نه رتبه ۳
      دوم بعد از فراغت از تحصیل در حین خدمت مقدس سربازی بودم و فعلا شرایط برای اشتغال فراهم نبوده است.

      شما در بررسی قوانین و امور مربوط به شغل تون هم اینجور دقت میکنید .وای به حال موکل شما….
      بعد که ابلاغ سر دفتری گرفتم مدارک بنیاد نخبگان دانشگاه و رزومه کاری – علمی خودم رو برای دفتر شما پست خواهم نمود.

      مهم این است که بنده به مقصد دلخواه که سردفتری هست رسیدم و شکر خدا حقی از کسی بر گردنم نیست و خودشیفته و خودستا هم نیستم.
      کوچتر از آن هستیم که بخواهیم وقت بزرگواران را در مجادله با شما بگیرم از همه عذر خواهی میکنم.

      1. سانسور به دلیل محتوای پیام‌های شماست که اغلب حاوی توهینه. ضمن این که وکلا هر هفته پروانه خودشون رو تمدید نمی‌کنن دوست عزیز. تمدید هر سال در آبان‌ماه انجام می‌شه. وکیلی که در آبان ۹۷ پروانه تمدید کرده بیکار نیست، بلکه نوبت بعدی تمدیدش آبان ۹۸ یعنی چند ماه دیگه ست.
        جالبه که ادعاهای اشتباه و آمیخته با توهین خودتون رو بارها هم ارسال می‌کنید و اصرار به انتشارش دارید.

        1. هم میهن گرامی آقای رامین! حذف بخشهایی از نظرات ما یا حتی کل نوشته هایمان توسط مدیران یک سایت عمومی سانسور تلقی نمی شود.سانسور حذف ناروا و غیر قانونی سخن معطوف به ابراز اندیشه و وجود آدمیان در عرصه ای اجتماعی است.حال شما که اهل حقوق هستید انصاف بدهیداگر کسی در کلامی یا نوشته ای به جمعی توهین کند ،حقوق آنها را نادیده بیانگارد و این کلام او منتشر نشود این سانسور است؟! منطق و انصاف می گوید نه! خودمان را جای منتشر کنندگانی بگذاریم که مسئولیت قانونی دارند دوست گرامی.هر حذفی که سانسور نیست.

  7. دوست گرامی آقای شهاب، زمانی که قانون ثبت و قانون دفاتر اسناد رسمی رو تصویب کردند آقایان هنوز به دنیا نیومده بودند و این قوانین رو این آقایون تصویب نکردند! در ثانی بر فرض که این قوانین رو این آقایون تصویب کرده باشند آیا نسبت به این قوانین سرقفلی دارند؟! شما چطور حقوق خوان فارغ التحصیل دانشگاه سراسری هستید که به این شکل استدلال می‌کنید؟! شما حقوق خوندید طوری استدلال کنید که برای هر عقل سلیمی قابل پذیرش باشد!

    1. استدلال ما ربطی به دانشگاه سراسری بودن نداره،عرض بنده این است که این بزرگواران ستون فقرات قوه قضاییه هستند و سال ها تجربه داشتن و در پرونده های مختلف با این مسایل درگیر بودند و در همین برهه فعلی نیز با یکدیگر مرواده علمی دارند.
      البته قطعا دانش و صد البته ادعای این اساتید از شما جوانان کمتر است….

      جالب تر اینجاست که معیار و ملاک حقوقدان بودن ،عقل سلیم، منطق و همه چیز ذهن پویا و متفکر شما هست. اگر مطابق میل شما بود دارای صفات عالیه است در غیر اینصورت شروع به فرافکنه میکنید.

  8. البته مجدد هم تاکید میکنم که مخالف بررسی ؛ نظارت و ارزیابی توسط نهادهای نظارتی نیستیم و به شخصه حاضرم کارنامه ام در سامانه برای همه قابل رویت باشد.
    ولی به قولی سازمان ثبت مثل وزارت علوم یا بهداشت یا نیرو و اینها نیست که فقط دارای سمت اداری و تخصص در کار اداری یا حوزه ی خودشان داشته باشند و در امور حقوقی مسلط نباشند.
    از قدیم گفتن طرف اینکاره است!!!
    خود سازمان ثبت مثل دیوان عدالت و سازمان بازرسی جزیی از قوه قضاییه هستند. مطمعنم اگر تخلف سنگین و فاحشی بود پیگیری مشید و حق رو به صاحبش میرسوندن و نمیذاشتن اجحافی بشه!

  9. البته مدرک بنده لیسانس حقوق از دانشگاه سراسری هست و از کوچکترین عضوهای پذیرفته شده هستم.
    ارادتمند همه منتقدان هستیم اما مخالف سرسخت شانتاژ تبلیغات علیه زحمت زیاد پذیرفته شدگان آزمون سروفتری ۹۷

  10. من قبلا هم در مورد مناصب قوه قضاییه صحبت کردم ولی به مزاج شما خوش نیامد.
    آقای امیرحسام و بقیه معترضین که گاها خود را عالم و آگاه به قوانین میدونن؛در جریان نیستند که این بزرگواران در چه سیستمی رشد کردن و شاگرد کیا بودن و همین قوانین به دست چه کسانی نوشته شده تا شما مطالعه بفرمایید.
    عرض کردم جناب دکتر خداییان شخصیتی تازه به دوران رسیده نیست که بدون آگاهی و اطلاع در زمینه ای مصاحبه نمایند. جناب دکتر خداییان معاون حقوقی قوه قضاییه بودند یعنی کسی که مسیولیت تهیه پیش نویس لوایح قضایی رو برعهده دارند و سال ها در استان لرستان قاضی بودند و سال ها در استان فارس ریس کل دادگستری و از اساتید برجسته حقوق هستند و بدون بررسی دقیق و قانونی چیزی را تایید نمیکنند.
    یا حتی خود دکتر تویسرکانی سال ها قاضی و ریس کل دادگستری کرمان بوند و حتی از سمت معاون سازمان بازرسی به ریاست سازمان ثبت منصوب شوند.
    اگر به سیستم قضایی مطلع باشید متوجه خواهید شد چنین ارتقاهای خیلی سخت هست و باید خیلی توان علمی و تجربه داشت تا بشه این مسیر رو رفت.
    خلاصه ی عرضم این است این بزرگان عرصه ی حقوق کشور از ما و شما وکلا چند پیراهن بیشتر پاره کرده اند و وقتی میفرمایید نهایت دقت در دین امر شده و حتی اگر مواردی تخلف یافت شود قطعا پیگیری خواهیم کرد، بی حساب و کتاب نگفته اند.

  11. اون آزادی که در قانون اساسی بیان شده یعنی آزادی در چارچوب قانون! یعنی هیچ چاردیواری اختیاری برا هیچ کس حتی اختبار گیرنده آزمون‌های دو مرحله‌ای وجود ندارد! قابل توجه آقای سعیدی!

    1. توی آزمون سردفتری افرادی امثال نفر اول قضاوت۹۷ که نفر اول وکالت ۹۷مازندران نیز بوده ،قبول شدند

  12. خدمت آقای امیرحسام عرض کنم که وکیل دادگستری بودن خود را به رخ حقیر و پذیرفته شدگان نکشید که از این موارد زیاد بوده اند.
    اگر باب خودستایی باز میفرمایید عرض کنم که بنده رتبه ی ۱۰ کنکور سراسری بوده ام و الان در ۳ آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی فراگیر پذیرفته شده هستم.
    ولی هیچ وقت علاقه به وکالت نداشتم وگرنه اونجا هم رزومه ای داشتیم.
    اگر انشاله کار به سرانجام رسید رزومه خود را در اینجا به صلاحدید مدیر سایت منتشر میکنم.
    به ارایه عکس کارنامه ها

  13. ضمناً، مستقل بودن هر یک از قوا، هیچ منافاتی با شکایت از عملکرد سه قوه ندارد! و در قانون اساسی هیچ امتیازی و مصونیتی برای هیچ یک از قوای سه گانه قائل نشده است!

  14. آقای شهاب، یعنی اینقدر فکر جنابعالی محدود هست که فکر می‌کنی که من وکیل دادگستری اگه آزمون ابطال بشه، دوباره میام آزمون سردفتری شرکت می‌کنم؟! برادر من اگه من میخواستم تو این آزمون شرکت کنم، همون اول شرکت می‌کردم!!! ضمناً، دوست عزیز، هیچ وقت آزادی و استقلال شغل وکالت رو با هیچ شغل دیگه ای عوض نمی‌کنم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا