دریافت کارت ورود به جلسۀ آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۳

دریافت کارت ورود به جلسۀ آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۳

کارت ورود به جلسه را می توانید از اینجا دریافت کنید

آزمون گروه حقوق بعد از ظهر ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ برگزار خواهد شد

بعلاوۀ جدول شهرستان‌ محل‌ برگزاری آزمون براساس استان محل اقامت فعلی داوطلبان

داوطلبان از روز یک شنبه ۱۳بهمن ۱۳۹۲ می توانند کارت رود به جلسه را از سایت سنجش دریافت کنند

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ تاریخ‌، محل‌ رفع نقص کارت و برگزاری‌ آزمون‌ کارشناسی ارشد ۱۳۹۳ را اینجا بخوانید

برخی نکات مهم اطلاعیۀ سازمان سنجش به این شرح است:

آزمون در نوبت صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ 16، ۱۷ و ۱۸ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۲ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. داوطلبان‌ متقاضی‌ هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی‌ لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه نمایند. شهرستان محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به استان محل اقامت آنان به شرح جدول شماره ۱ می‌باشد.


داوطلبان درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است به شرح زیر اقدام کنند:
۱- چنانچه‌ زبان‌ خارجی‌ مندرج‌ در کارت‌ شرکت در آزمون داوطلبی با زبان‌ خارجی‌ وی‌ در ثبت‌نام‌ اینترنتی انجام شده، مغایرت‌ دارد، یا در رابطه با معلولیت (نابینا، ناشنوا و معلول) اختلافی مشاهده می‌شود، ضروری است از روز دوشنبه ۹۲/۱۱/۱۴ از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمائید. (آدرس حوزه‌های رفع نقص در جدول شماره ۲ این اطلاعیه آمده است) .
۲- درصورتیکه‌ در رابطه‌ با سایر مندرجات‌ کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی (معدل براساس مفاد بند « هـ » مندرج در این اطلاعیه) و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام اینترنتی انجام شده، اشکالی‌ مشاهده‌ می‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ ۹۲/۱۱/۱۸ منحصراً به سایت اینترنتی سازمان قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و از آن طریق اقدام شود.
۳- داوطلبان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی می‌باشند لازم است نسبت به پرداخت مبلغ ۵۸.۰۰۰ (پنجاه و هشت هزار) ریال بصورت الکترونیکی از طریق سایت سازمان اقدام نموده و سپس بند مربوط را در قسمت ویرایش علامتگذاری نمایند.

معدل

معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون داوطلبان، براساس ثبت‌نام اینترنتی که توسط خود داوطلبان انجام شده، درج گردیده است، لذا داوطلبان لازم است معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون خود را با توجه به تبصره‌های ذیل بررسی و در صورت مشاهده مغایرت، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ویرایش معدل خود اقدام نمایند. بدیهی است در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه تبعات بعدی بعهده شخص داوطلب بوده و هیچگونه عذری در این مورد پذیرفته نمی‌باشد. ضمناً لازم به ذکر است در سنوات گذشته نسبت به لغو قبولی داوطلبان دارای مغایرت معدل نیز اقدام شده است.
تبصره‌1- فارغ‌التحصیلان سنوات قبل و همچنین آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ ۹۲/۸/۱۲ (زمان شروع ثبت نام برای شرکت در آزمون) به عنوان دانش‌آموخته تلقی گردیده‌اند و یا به عبارت دیگر موفق به اخذ مدرک لیسانس (کارشناسی) شده‌اند باید معدل‌ مندرج‌ در مدرک‌ لیسانس ‌(کارشناسی) آنان با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون یکسان باشد.
تبصره‌2- دانشجویان‌ شاغل‌ به‌ تحصیل‌ در مقطع کارشناسی که در زمان شروع به ثبت نام برای شرکت در این آزمون (تاریخ ۹۲/۸/۱۲) همچنان دانشجو بوده‌اند، اعم از اینکه بعد از پایان مهلت زمان ثبت‌نام (تاریخ ۹۲/۸/۱۹) فارغ‌التحصیل شده‌اند و یا حداکثر تا تاریخ ۹۲/۱۱/۳۰ فارغ‌التحصیل خواهند شد، لازم است در قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون نسبت به اصلاح معدل خود براساس مدرک فارغ‌التحصیلی اقدام نمایند.
تبصره ۳- دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۹۳/۶/۳۱ فارغ‌التحصیل خواهند شد، لازم است میانگین واحدهای گذرانده شده تا تاریخ ۹۲/۱۱/۳۰ را در قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون درج نموده و فرم مخصوص معدل (مندرج در این اطلاعیه) را به تأیید موسسه محل تحصیل خود رسانده و آنرا نزد خود نگهدارند تا در صورت قبولی به موسسه محل قبولی ارائه نمایند.
تبصره ۴- فارغ‌التحصیلان‌ دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته باید معدل مقطع کاردانی (فوق‌دیپلم‌) و مقطع کارشناسی (لیسانس) آنان با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون یکسان باشد.
تبصره ۵- دانشجویان‌ شاغل به تحصیل‌ در مقطع کارشناسی ناپیوسته که‌ پس‌ از اخذ مدرک‌ کاردانی (فوق‌دیپلم‌) در مقطع‌ کارشناسی‌ ناپیوسته پذیرفته‌ شده‌اند، باید معدل مقطع کاردانی و میانگین‌ واحدهای‌ گذرانیده‌ شده در مقطع کارشناسی آنان تا تاریخ ۹۲/۶/۳۱ یا ۹۲/۱۱/۳۰ با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون، مطابق مفاد تبصره ۲ فوق یکسان باشد.


تذاکرات مهم

۱ـ شروع فرآیند برگزاری آزمون صبحها از ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهرها از ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) می‌باشد. درب حوزه‌های امتحانی صبح ها راس ساعت ۷:۳۰ (هفت و سی دقیقه صبح) و بعد از ظهرها راس ساعت ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد. لذا پس از بسته شدن در سالنهای امتحانی از ورود داوطلبان به حوزه امتحانی، ممانعت بعمل خواهد آمد.
۲ـ برای‌ پاسخگویی‌ به‌ سوالات‌ تستی‌ و درج‌ آن‌ در پاسخنامه‌، منحصراً از مداد سیاه‌ نرم‌ پررنگ‌ استفاده‌ شود.
۳ـ داوطلبان لازم است با توجه به رشته امتحانی و موادی که امتحان خواهند داد لوازم مورد نیاز از قبیل مداد سیاه نرم پررنگ، مداد پاکن، مداد تراش و سنجاق را بهمراه داشته باشند و از آوردن‌ وسایل‌ اضافی‌ مانند ساک‌ دستی‌، کیف‌ دستی‌، پیجر، تلفن‌ همراه،‌ جزوه،‌ کتاب، ماشین حساب و نظایر آن و هم‌چنین وسایل‌ شخصی‌ به‌ جلسه‌ آزمون‌ اکیداً خودداری‌ شود. بدیهی‌ است‌ که‌ به‌ همراه‌داشتن‌ هرکدام‌ از وسایل‌ مندرج‌ در این‌ بند به‌ عنوان‌ تقلب‌ وتخلف‌ تلقی‌ و با داوطلبان‌ ذیربط برابر آیین‌ نامه‌ تقلب‌ وتخلف‌ رفتار خواهدشد.
۴ـ نظر به اینکه سؤالات رشته‌های امتحانی دوره کارشناسی ارشد به گونه‌ای طراحی شده است که برای پاسخگویی به سؤالات دروس ذیربط نیاز به ماشین حساب نمی‌باشد، لذا به کلیه داوطلبان تأکید می‌گردد با توجه به مطلب فوق، برای پاسخگوئی به سؤالات هر یک از رشته‌های امتحانی نیاز به ماشین حساب نبوده و از ورود داوطلبانیکه ماشین حساب برای شرکت در جلسه آزمون (از هر نوع آن) به همراه داشته باشند ممانعت به عمل خواهد آمد و با آنان برابر مقررات قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که در این اطلاعیه نیز آمده است، رفتار خواهد شد.
۵ـ پس‌ از برگزاری‌ آزمون‌ و تصحیح‌ اوراق‌، کارنامه کلیه‌ داوطلبان‌ شرکت‌ کننده‌ درآزمون‌ هریک‌ از کد رشته‌های‌ امتحانی‌، بنحو مقتضی و در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور دراختیار داوطلبان قرار داده‌ خواهد شد.
۶ـ آن دسته از داوطلبانیکه مجاز به انتخاب رشته شوند، حق انتخاب کد رشته محل و یا رشته محلهای مربوط از کد رشته امتحانی مجاز یا کد رشته‌های امتحانی مجاز را خواهند داشت.
۷ـ آن‌دسته‌ از داوطلبان‌ هریک‌ از کد رشته‌های‌ امتحانی‌ که‌ مجاز به‌ انتخاب‌ رشته‌ گردند، علاوه‌ بر مشاهده کارنامه‌، براساس‌ برنامه‌ زمانی‌ پیش‌بینی‌ شده‌، می‌توانند دفترچه‌ راهنمای‌ انتخاب‌ رشته‌های‌ تحصیلی‌ (دفترچه‌ شماره‌ 2) آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌داخل‌ سال‌ 1393 را که بر روی سایت سازمان قرار داده می‌شود مشاهده و بر اساس دستورالعملهای مربوط نسبت به انتخاب کدرشته‌محلهای خود به صورت اینترنتی اقدام نمایند.
۸ـ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) برای داوطلبانیکه مجاز به انتخاب رشته می‌شوند، در زمان مقرر بر روی سایت سازمان به آدرس www.sanjesh.org قابل دسترسی خواهد بود.
۹ـ انتخاب رشته آزمون منحصراً اینترنتی انجام می‌گیرد و داوطلبانیکه مجاز به انتخاب رشته می‌شوند، ضرورت دارد بر اساس دستورالعمل‌هائی که متعاقباً اعلام می‌گردد، نسبت به انتخاب کد رشته محلهای تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته امتحانی یا کد رشته‌های امتحانی مجاز اقدام و از طریق اینترنت نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته مربوط اقدام نمایند.
۱۰ـ اطلاعیه این سازمان در مورد نتایج اولیه آزمون، مشاهده کارنامه و نحوه انتخاب رشته برای داوطلبانیکه مجاز می‌گردند، در نشریه پیک سنجش (هفته نامه خبری و اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) منتشر و همچنین در سایت سازمان نیز قرارداده خواهد شد.

جدول شماره ۱-شهرستان‌ محل‌ برگزاری آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی‌ارشد) سال‌ 1393 براساس استان محل اقامت فعلی داوطلبان

نام استان
شهرستان محل
 برگزاری آزمون
شهرستان محل اقامت
آذربایجان شرقی
تبریز
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای آذرشهر، اسکو، اهر، بستان آباد، تبریز، جلفا، چاراویماق، خداآفرین، سراب، شبستر، کلیبر، مرند، میانه، ورزقان، هریس و هشترود استان آذربایجان شرقی می‌باشند.
مراغه
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای مراغه، بناب، عجب شیر و ملکان استان آذربایجان شرقی می‌باشند.
آذربایجان غربی
ارومیه
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای ارومیه، اشنویه، پلدشت و شوط استان آذربایجان غربی می‌باشند.
خوی
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای خوی، چایپاره، سلماس، ماکو و چالدران استان آذربایجان غربی می‌باشند.
مهاباد
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای پیرانشهر، مهاباد، سردشت، میاندوآب، بوکان، نقده، شاهین دژ و تکاب استان آذربایجان غربی می‌باشند.
اردبیل
اردبیل
کلیه داوطلبان استان اردبیل‌
اصفهان
‌ اصفهان
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای اصفهان، برخوار، خمینی شهر، خور وبیابانک،دهاقان، سمیرم، شهررضا، فلاورجان، لنجان، مبارکه، نائین و گلپایگان استان اصفهان می‌باشند.
شاهین شهر و میمه
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان شاهین شهر و میمه استان اصفهان می‌باشند.
نجف آباد
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای تیران و کرون، چادگان، خوانسار، فریدن، بوئین میاندشت، فریدونشهر و نجف آباد استان اصفهان می‌باشند.
کاشان
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز و اردستان استان اصفهان می‌باشند.
ایلام
‌ ایلام‌
کلیه داوطلبان استان ایلام‌
بوشهر
‌ بوشهر
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای بوشهر، تنگستان، جم، دشتی، دیر، دیلم، عسلویه، کنگان و گناوه استان بوشهر می‌باشند.
دشتستان
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان دشتستان استان بوشهر می‌باشد.
تهران
تهران
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، قدس، بهارستان، پردیس، تهران، دماوند، ملارد، شمیرانات و فیروزکوه استان تهران می‌باشند.
ری
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای پیشوا، شهر ری، ورامین، پاکدشت و قرچک استان تهران می‌باشند.
چهار محال و بختیاری
شهر کرد
کلیه داوطلبان استان چهار محال‌ و بختیاری‌
خراسان جنوبی
بیرجند
کلیه داوطلبان استان خراسان خراسان جنوبی
خراسان رضوی
مشهد
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای باخزر، بجستان، بینالود، جغتای، جوین، چناران، خوشاب، داورزن، درگز، سرخس، فریمان، فیروزه، قوچان، کلات، مشهد و نیشابور از استان خراسان رضوی می‌باشند.
تربت حیدریه
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای تربت حیدریه، تایباد، گناباد، مه ولات، زاوه، کاشمر، بردسکن، خواف، تربت جام، خلیل آباد و رشتخوار استان خراسان رضوی می‌باشند
سبزوار
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان شهرستان سبزوار از استان خراسان رضوی می‌باشد.
خراسان شمالی
بجنورد
کلیه داوطلبان استان خراسان شمالی
خوزستان
اهواز
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای آغاجاری، امیدیه، اندیکا، اهواز، ایذه، باغ ملک، باوی، بندر ماهشهر، بهبهان، حمیدیه، دشت آزادگان، رامشیر، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون، گتوند، لالی، مسجدسلیمان، هفتگل، هندیجان و هویزه استان خوزستان می‌باشند.
خرمشهر
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای آبادان و خرمشهر استان خوزستان می باشند.
دزفول
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای دزفول، اندیشمک و شوش استان خوزستان می باشند.
زنجان
زنجان
کلیه داوطلبان استان زنجان‌
سمنان
سمنان
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای آرادان، سمنان، گرمسار، مهدی شهر و میامی از استان سمنان می‌باشند.
شاهرود
‌داوطلبانی‌که شهرستان ‌محل‌اقامت آنان یکی از شهرستانهای شاهرود و دامغان استان سمنان
سیستان و بلوچستان
زاهدان
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای خاش، زاهدان، زهک، سیب سوران، قصرقند، میرجاوه، نیمروز، هامون و هیرمند از استان سیستان و بلوچستان می‌باشند.
زابل
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان شهرستان زابل استان سیستان و بلوچستان می‌باشد.
ایرانشهر
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای ایرانشهر، سراوان، فنوج، دلگان، مهرستان و سرباز از استان سیستان و بلوچستان می‌باشند.
چا‌بهار
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای چا‌بهار، کنارک و نیک شهر استان سیستان وبلوچستان می‌باشند.
فارس
شیراز
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهایآباده، ارسنجان، اقلید، بوانات، پاسارگاد، خرامه، خرم بید، خنج، رستم، زرین دشت، سپیدان، سروستان، شیراز، فراشبند، فیروزآباد، کوار، گراش، لارستان، لامرد، مرودشت، ممسنی و مهر استان فارس می‌باشند.
جهرم
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای جهرم و قیر وکارزین استان فارس می‌باشند.
فسا
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای استهبان، داراب، فسا و نی ریز استان فارس می‌باشند.
کازرون
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان از شهرستان کازرون استان فارس می‌باشند.
قزوین
قزوین
کلیه داوطلبان استان قزوین‌
قم
قم‌
کلیه داوطلبان استان قم‌
کردستان
سنندج
کلیه داوطلبان استان کردستان‌
کرمان
کرمان
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای انار، بافت، بردسیر، بم، رابر، راور، رودبارجنوب، ریگان، زرند، فهرج، کرمان، کوهبنان و نرماشیر استان کرمان می‌باشند.
جیرفت
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای عنبرآباد، جیرفت، فاریاب، کهنوج، منوجان، قله گنج و ارزوئیه استان کرمان می‌باشند.
رفسنجان
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای رفسنجان، شهربابک و سیرجان استان کرمان می‌باشند.
 

 

 

ادامه جدول شماره ۱-شهرستان‌ محل‌ برگزاری آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی‌ارشد) سال‌ 1393 براساس استان محل اقامت فعلی داوطلبان

نام استان
شهرستان محل
برگزاری آزمون
شهرستان محل اقامت
کرمانشاه
کرمانشاه
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای پاوه، ثلث باباجانی، جوانرود، روانسر، سنقر، صحنه، کرمانشاه، کنگاور و هرسین استان کرمانشاه می‌باشند.
اسلام آباد غرب
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای اسلام آباد غرب، گیلانغرب، دالاهو، سرپل ذهاب و قصرشیرین از استان کرمانشاه می‌باشند.
کهکیلویه و بویراحمد
بویراحمد(یاسوج‌)
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای باشت، بویراحمد، بهمئی، دنا، گچساران، استان کهکیلویه‌ و بویراحمد می‌باشند.
کهگیلویه(دهدشت)
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای دهدشت، چرام، لنده و کهگیلویه(دهدشت) استان کهگیلویه‌ و بویراحمد می‌باشند.
گلستان
گرگان
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای آق قلا، بندرگز، ترکمن، علی آباد، کردکوی، گرگان و گمیشان استان گلستان می‌باشند.
گنبد کاووس
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای کلاله، مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، آزادشهر، رامیان و گنبد کاووس استان گلستان می‌باشند.
گیلان
رشت
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای آستارا، آستانه اشرفیه، املش، بندرانزلی، رشت، رضوانشهر، رودبار، سیاهکل، شفت، صومعه سرا، طوالش، فومن و ماسال استان گیلان می‌باشند.
لاهیجان
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای رودسر، لنگرود و لاهیجان استان گیلان می‌باشند.
لرستان
خرم‌آباد
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای پلدختر، خرم آباد، دلفان، دوره، رومشکان، سلسله و کوهدشت استان لرستان می‌باشند.
بروجرد
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای بروجرد، الیگودرز، ازنا و دورود استان لرستان می‌باشند.
مازندران
ساری
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای ساری، بهشهر، نکا، گلوگاه و جویبار استان مازندران می باشد.
بابل (برادران)
‌مازندران‌ (داوطلبان مرد بجز شهرستانهای حوزه امتحانی ساری و چالوس)
بابلسر (خواهران)
‌مازندران ‌(داوطلبان زن بجز شهرستانهای حوزه امتحانی ساری و چالوس)
چالوس
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای تنکابن، نوشهر، عباس آباد، رامسر، نور چالوس و کلاردشت از استان مازندران می‌باشند.
مرکزی
اراک
کلیه داوطلبان استان مرکزی
هرمزگان
بندرعباس
کلیه داوطلبان استان هرمزگان‌
همدان
‌همدان
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای اسد آباد، بهار، رزن، فامنین، کبودرآهنگ و همدان از استان همدان می‌باشند.
ملایر
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای ملایر، نهاوند و تویسرکان استان همدان می باشند.
یزد
یزد
کلیه داوطلبان استان یزد
البرز
کرج
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای اشتهارد، ساوجبلاخ، طالقان، کرج و نظرآباد استان البرز می‌باشند.
فردیس
داوطلبانیکه شهرستان محل اقامت آنان شهرستان فردیس استان البرز می‌باشند.
 
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا