سوالات و کلید آزمون‌های مرکز وکلای قوه قضاییه در ۵ سال اخیر

سوالات و کلید آزمون‌های مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱و ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- بررسی و تحلیل سوالات سال‌های گذشته آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه می‌تواند به داوطلبان این آزمون در پیش‌بینی نحوه طراحی و پاسخگویی به سوالات آزمون‌ سال جاری کمک کند.

آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه پیش از سال ۱۳۹۸ با عنوان «آزمون مرکز مشاوران حقوقی یا آزمون مشاوران قوه قضاییه» شناخته می‌شد.

این مرکز در ۴ سال گذشته در هر سال یک آزمون برای جذب کارآموز وکالت برگزار کرده است و بر اساس قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار، از این پس نیز هر سال حداقل یک آزمون برگزار می‌کند.

آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲ نخستین بار در شهریورماه سال جاری برگزار شد اما طی توافق مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با سازمان سنجش آموزش کشور برای دومین بار این آزمون در سال ۱۴۰۲ در اسفندماه برگزار می‌شود.

دروس آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

در آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه از درس‌های حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی، حقوق تجارت، حقوق جزای عمومی و اختصاصی، آیین دادرسی کیفری، فقه، حقوق ثبت و حقوق اساسی سوال طرح می‌شود.

مقایسه منابع آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

با مقایسه منابع آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه در سال ۱۴۰۲ و سال ۱۴۰۱ (آزمون فوق العاده) مشاهده می شود تنها قانون راجع به ثبت شرکت‌ها به عنوان یکی از منابع حقوق تجارت به منابع آزمون اضافه شده است و در سایر سرفصل ها تغییری ایجاد نشده است.

برای مشاهده اصلاحات و الحاقات جدید اینجـــــــــا کلیک کنید

تهیه منابع آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

برای تهیه منابع آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه از سراسر کشور میتوانید از کتابفروشی حقوقی دادبازار کتاب جهت آمادگی در آزمون وکالت سفارش بدهید. برای راهنمایی خرید و مشاوره میتوانید در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۶۶۴۹۲۵۸۱ تماس بگیرید.

سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

با توجه به تغییراتی که در سال‌های اخیر در منابع و نحوه طراحی سوالات آزمون این مرکز به وجود آمده و همچنین با در نظر گرفتن این نکته که مطالعه کلید رسمی آزمون برای داوطلبان جدید مفیدتر خواهد بود، دفترچه سوالات و کلید آزمون‌های اخیر را در این پست بارگذاری کرده‌ایم.

سوالات و پاسخنامه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۳۹۸ (پاسخنامه تشریحی)

سوالات و پاسخنامه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۳۹۹ (گزینه صحیح هایلایت شده است)

سوالات و پاسخنامه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۰(گزینه صحیح هایلایت شده است)

سوالات و پاسخنامه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۱ (کلید در انتهای فایل)

سوالات و پاسخنامه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲ (کلید در انتهای فایل)

کتب مجموعه سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

بیشتر بخوانید

دوره دو جلدی منطبق بر منابع آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

مطابق آگهی آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ منابع آزمون شامل قوانین اعلام شده همراه با آراء وحدت رویه مرتبط با آن می‎باشد. بنابرین منبع پایه ازمون مرکز وکلای قوه قضاییه این قوانین (با آخرین اصلاحات و الحاقات) همراه با آرای وحدت رویه مرتبط با آن‌ها می‌باشد.

دوره دو جلدی قوانین عام و خاص منبع آزمون وکالت در مجموعه ای دقیق و بروز این قوانین با انطباق آرای وحدت رویه گردآوری کرده است. داوطلبان براحتی این قوانین با آخرین اصلاح همراه با آرای وحدت مطالعه کنند و بی نیاز از از مراجع به کتب دیگر شوند.

دوره قوانین عام و خاص حقوقی و کیفری آزمون وکالت هوشیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. سلام جواب آزمونها باتوجه قانون جدید اصلاحات والحاقات پاسخ داده شده؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا