دستگیری یک متهم ایرانی الاصل در ارتباط با مواد مخدر شیشه در سیدنی استرالیا

پایگاه خبری اختیار- پلیس استرالیا اعلام کرد که یک فرد ایرانی الاصل دارای تابعیت کانادایی به نام آرش بینش‌پژوه را در شهر سیدنی دستگیر کرده است.

به گزارش اختبار بنا بر گزارش پلیس، دستگیری بینش پژوه پس از بازرسی و کشف یک آشپزخانه تولید مواد مخدر شیشه در شهر سیدنی و کشف یک محموله ۵۰ کیلوگرمی از این مواد که در ظروف سوهان و خورش قیمه جاسازی شده بودند، انجام شده است.

 پلیس تاکنون حدود ۵۰ کیلوگرم مت امفتامین (شیشه) را از محصولات غذایی استخراج کرده است که ارزش تقریبی آن ۲۵ میلیون دلار است.

پلیس همچنین اعلام کرده است تقریباً ۱۵۰۰ قوطی دیگر از محصولات غذایی حاوی متیل آمفتامین پیدا کرده‌ایم که ممکن است تا ۱۸۰ کیلوگرم متیل آمفتامین دیگر در این محصولات پنهان شده باشد.

بیشتر بخوانید:

در رابطه با این مواد پلیس شخصی به نام  آرش بینش پژوه ۴۳ ساله با تابعیت کانادایی که در ۱۲ ماه گذشته ویزای بازدید از استرالیا داشته و در چند هفته گذشته نیز در استرالیا مستقر بوده است را دستگیر کرده است.

کارآگاهان در حال همکاری با آژانس های بین المللی هستند تا بررسی کنند که آیا افراد دیگری در عملیات مواد مخدر دست داشته اند یا خیر.

پیتر فاکس سرپرست این پرونده گفت: «ما در دادگاه ادعا خواهیم کرد که این آزمایشگاه داروهایی را استخراج می کرد که از طریق یک روش پیچیده پنهان سازی در قوطی های شیرینی و ظروف [خورش] وارد شده بود.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا