نماد سایت پایگاه خبری اختبار

زمان اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- زمان اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ۱۴۰۲ مشخص شد.

به گزارش اختبار به نقل از ایرنا، مهرداد ریاحی، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان فارس گفت: آزمون این استان همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۱۸ اسفندماه جاری در شیراز و فسا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این آزمون در شهر شیراز ساعت ۱۵ تا ۱۸ و با حضور هشت هزار و ۸۸ داوطلب برگزار می شود که از این تعداد چهار هزار و ۲۱۳ نفر از آقایان و سه هزار و ۸۷۵ نفر از بانوان هستند.

ریاحی افزود: در شهر فسا نیز آزمون وکالت قوه قضائیه با حضور ۶۱۹ داوطلب برگزار خواهد شد.

او اظهار کرد: آزمون شیراز در ۱۱ حوزه امتحانی شامل پردیس بین الملل، دانشکده مهندسی شماره یک، ۲ و سه، دانشکده مهندسی شیمی نفت و گاز، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دانشکده الهیات و معارف اسلامی، پردیس علوم و دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی برگزار می‌شود.

ریاحی افزود: نتایج آزمون مذکور نیز ۲ ماه بعد از برگزاری آن از طریق سایت سنجش اعلام خواهد شد.

او ادامه داد: مرجع اصلی اعلام پذیرفته شدگان نهایی آزمون کتبی سازمان سنجش و مرجع قبولی نهایی پس از طی مراحل استعلام و تحقیقات و مصاحبه صلاحیت عمومی، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه است.

وی اظهار کرد: در این آزمون که سومین آزمون بعد از تصویب قانون تسهیل است، قبولی یا مردودی داوطلبان مطابق این قانون و بر اساس نمره حد نصاب کسب شده خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل