زمان اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- زمان اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ۱۴۰۲ مشخص شد.

به گزارش اختبار به نقل از ایرنا، مهرداد ریاحی، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان فارس گفت: آزمون این استان همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۱۸ اسفندماه جاری در شیراز و فسا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این آزمون در شهر شیراز ساعت ۱۵ تا ۱۸ و با حضور هشت هزار و ۸۸ داوطلب برگزار می شود که از این تعداد چهار هزار و ۲۱۳ نفر از آقایان و سه هزار و ۸۷۵ نفر از بانوان هستند.

ریاحی افزود: در شهر فسا نیز آزمون وکالت قوه قضائیه با حضور ۶۱۹ داوطلب برگزار خواهد شد.

او اظهار کرد: آزمون شیراز در ۱۱ حوزه امتحانی شامل پردیس بین الملل، دانشکده مهندسی شماره یک، ۲ و سه، دانشکده مهندسی شیمی نفت و گاز، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دانشکده الهیات و معارف اسلامی، پردیس علوم و دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی برگزار می‌شود.

ریاحی افزود: نتایج آزمون مذکور نیز ۲ ماه بعد از برگزاری آن از طریق سایت سنجش اعلام خواهد شد.

او ادامه داد: مرجع اصلی اعلام پذیرفته شدگان نهایی آزمون کتبی سازمان سنجش و مرجع قبولی نهایی پس از طی مراحل استعلام و تحقیقات و مصاحبه صلاحیت عمومی، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه است.

وی اظهار کرد: در این آزمون که سومین آزمون بعد از تصویب قانون تسهیل است، قبولی یا مردودی داوطلبان مطابق این قانون و بر اساس نمره حد نصاب کسب شده خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا