زمان فراخوان جذب اعضای هیات علمی ۱۴۰۲ اعلام شد

پایگاه خبری اختبار- رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی زمان اولین فراخوان جذب اعضای هیات علمی ویژه دانشگاه های وزارت علوم را اعلام کرد.

به گزارش اختبار به نقل از خبرگزاری مهر، محمدعلی کی نژاد درباره برگزاری فراخوان جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم در سال ۱۴۰۲ با اشاره به کارگروه مشترک برگزار شده با نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی گفت: اولین فراخوان سال ۱۴۰۲ براساس آمایش جدید آموزش عالی کشور تا آخر مردادماه و حداکثر اوایل شهریور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در فراخوان جدید، سهمیه جذب وزارت علوم حدود یک هزار نفر است سهمیه جذب وزارت بهداشت نیز همین حدود خواهد بود.

رئیس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: احتمالاً فراخوان جذب دیگری نیز حدود آذر و حداکثر بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: وزارت علوم تحقیقات و فناوری سالانه دو فراخوان در اردیبهشت و آبان برگزار می‌کند که امسال به دلیل اختصاص ردیف استخدامی، برگزاری فراخوان جذب اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با تأخیر مواجه شد و فراخوان جذب دوم هم که باید در آبان ماه برگزار می‌شد به جهت رسیدگی به پرونده‌های جذب فراخوان اول با تأخیر و حدود آذر و حداکثر بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین ۱۶۰ نفر از نخبگان منتظر اختصاص ردیف استخدامی بودند که ردیف استخدامی به آنها اختصاص داده شد.

محمد خلج امیرحسینی رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم پیش از این عنوان کرده بود: یکی از مشکلاتی که ما در مرکز جذب وزارت علوم با آن مواجه هستیم این است که افراد از طرف هیأت مرکزی جذب حکم هیأت علمی دریافت می‌کنند ولی کد استخدامی آنها بزودی ارائه نمی‌شود و این افراد با مشکل مواجه می‌شوند.

بنابراین امسال قانونگذار اعلام کرده است که باید حتماً دو سازمان برنامه و بودجه وامور استخدامی برای برگزاری فراخوان از قبل مجوز ارائه دهند، البته ارائه مجوز به این معنی است که سازمان امور استخدامی درخواست‌هایی داشته و عنوان کرده است هر دانشگاه اعلام کند برای هر رشته چه تعداد عضو هیأت علمی می‌خواهد و اینکه آیا بر اساس آمایش آموزش عالی است یا خیر که هیأت مرکزی جذب وزارت علوم به تمام درخواست‌ها پاسخ داده و همه موارد درخواستی آماده شده و فقط منتظر امضای دو سازمان مذکور برای برگزاری فراخوان جذب اعضای هیأت علمی در سال ۱۴۰۲ است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. با عرض سلام بنده نویسنده علت ترافیک در شهرستان میاندوآب را در سال ۸۷ به رئیس راهنمایی وقت فرمانداری ،و شهردای و شورای شهرستان میاندوآب ۹۱ را به سازمان راهگشا و راهنمایی استان و از طریق سازمان راهگشا به پلیس راهور تهران ارسال و ارائه شده و مقاله دوم را به راهنمایی میاندوآب و توسط جناب سرهنگ موسوی به راهنمایی استان علت تصادفات و ترافیک در ۱۳ صفحه ارسال شده و در مورد بیمه مربیان و کیفیت آموزش و نحوه صدور کارت مربیگری و نحوه عملکرد آزمون گیرنده گان و جایگاه مربیان و شان و منزلت آنها ، که بایستی بنده مستقلا به وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی و پلیس راهور ناجا ارائه می کردم و سومین مقاله در مورد حقوق اقوام از نقطه نظر قرآن کریم و قانون اساسی و حقوق بشر نوشتم بنده حاضر در مورد رشته های علوم انسانی مصاحبه و مناظره بکنم اجرا عندالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا