ساعت کاری قوه قضاییه پس از پایان ماه مبارک رمضان

پایگاه خبری اختبار- از هفته آینده و با پایان ماه مبارک رمضان، ساعت کاری تمام واحدهای تابع قوه قضاییه تغییر می‌کند.

به گزارش اختبار به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، بنابر اعلام معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و با عنایت به تصویب نامه اخیر هیأت محترم وزیران به شماره ۲۴۳۱۸۷/ت ۶۱۰۱۱ هـ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ مقرر گردید که ساعت شروع به کار کلیه واحدهای قضایی و اداری تابعه قوه قضاییه، ساعت ۷:۰۰ صبح باشد.

دکتر محمدباقر الفت همچنین خبر داد: ساعت کاری کارکنان قوه قضاییه از ۱۵ خرداد ماه لغایت ۱۵ شهوریور ماه از ساعت ۶:۰۰ الی ۱۳:۰۰ خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. یا مثلا این جوان ها شاید بخواهند قاضی شوند!! مگه همه با لیسانس حقوق باید وکیل شوند؟! چطور قانون تعیین ظرفیت ۲۰۰۰ نفر و امثال آن برای قضاوت هست! اونم وقتی قاضی ها اکثرا تمایل به بازخرید دارند!! و خروجی بالا هست… پاسخ آقایان محدودیت در امکاناته؟ خیلی هم عالی، خب مگر محدودیت برای آموزش کارآموز برای کانون ها وجود ندارد؟ شاید کسی نبوده به مجلس عزیز بگه این آزمون کارآموزیه نه آزمون وکالت! دوم، اگر بگویند شغل قضاوت حساس هست و تعداد کم باید ورودی و گزینش شوند… خب مگر وکالت و سر دفتری و کارشناسی دادگستری غیر حساس است؟! همه این مشاغل در یک سطح میباشند و هرکدام در حوزه ماری خود با مال و جان و ناموس مردم سرکار دارند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا