سخنگوی سازمان سنجش: آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ به تعویق نمی افتد

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در موعد مقرر روزهای ۶، ۷ و ۸ مرداد ماه خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از ایرنا، فاطمه زرین آمیزی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ بدون تعویق و تاخیر برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد که روز گذشته جمعه ۲۵ تیرماه نیز آزمون وکالت ۹۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی در ۸۴ شهر کشور برگزار شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ را ۶۳۴ هزار و ۵۴ نفر اعلام کرد.

گفتنی‌ست آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ قرار بود در خرداد ماه برگزار شود که به علت شیوع ویروس کرونا به روزهای ۶ تا ۸ مرداد ماه موکول شد.

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. چون امسال میزان شرکت کنندگان کم بود به بهانه کرونا ثبت نام مجدد کردند همین دنباله دلیله دیگه نگردید

  2. بابا بخدا شرایط وخیمه .. نصف کشور قرمز .. کرونای دلتا سرایتش خیلی بیشتره … هی میخواید با پروتکل بهداشتی خودتون رو گول بزنید در حالی که داوطلبان وکالت همه شاکی هستن از اجرا نشدن پروتکل ها .. واقعا چه اجباریه در برگزاری آزمون ها در این شرایط وخیم .. بابا چن هفته حداقل تعویق بدید آزمون های ارشد رو که این پیک پنجم بخوابه .. بخدا به جای بر نمیخوره …

  3. خب شد
    من که ارشد ندارم اما بچه ها این خانم دوباره اومد حرف زد آمادگی تعویق داشته باشید 🤗

  4. اره اینم دیدییم که ماسکهایی که سر جلسه ازمون وکالت ۹۹ قرار بود به داوطلبین داده بشه بین مراقبین تقسیم میشد..

  5. خانم زرینی لطفا سکوت کنید و مثل هفته گذشته هیچی نگید تا روز آزمون. همین حرفا و عملکرد رو در فروردین ۱۴۰۰ هم داشتید و یک هفته تمام مدام روی اعصاب بودید و بی توجه به شرایط مدام تاکید داشتید که آزمون وکالت حتما برگزار میشه و در نهایت هم شب آزمون گفتید لغو شده و برگزار نکردید. شاید شما متوجه نباشی که نوع عملکرد و رفتارتون چقدر آزار دهنده و بد بود و هست اما من دارم اینو بهتون میگم. با اینکه میدونم تو فقط یک سخنگوی فرمانبرداری و نه چیزی بیشتر. اما از چهره و وجود تو داره در نگاه ما خاطرات بد شکل میگیره. واقعا باعث تاسف هست که سازمان سنجش داره اینچنین مدیریت میشه و تنها چیزی که براش اهمیت داره فقط و فقط برگزاری آزمون هست و نه هیچ چیز دیگه ای ، مثل یک ماشین(ابزاری) که هیچی از احساس و انسانیت نمیفهمه و فقط کاری که بهش دیکته شده رو میخواد انجام بده.

    میدانی فلانی:
    *
    همه چیز در جهان برای بودن آدمیست ،
    و درد این است که بودن ، خود برای چیست؟
    چه خنده آورند آنها که بودن خویش را در جهان ابزار چیزی کرده اند ،
    که خود ابزار بودن آنهاست.(علی شریعتی)

  6. من یکی از اونایی هستم که دیروز آزمون وکالت داد. من که ندیدم پروتکل ها رعایت شده باشه. از نظر من این آزمون برای برگزار کنندگان هیچ فرقی با آزمون های قبل نداشت ، تنها تفاوتش این بود که سر جلسه همه ماسک زده بودند ، فقط و فقط در همین حد و نه چیزی بیشتر.(قبل از آزمون خیلی ها در فضای بیرون اصلا ماسک نزده بودند و همه چیز تقریبا عادی و طبیعی بود!). و مثل دفعه های قبل همانقدر شلوغ بود ، و حتی میتونم بگم بیشتر.

    واقعا اگر بنا به گفته خود مسئولان سرعت انتقال ویروس بالاست میتونند برای حفظ جان انسانها یک یا چند ماه دیگه ازمون ارشد رو برگزار کنند. مسئولین در حرف میگن سرعت انتقال بالاست و خطرناک هست و هیچ ازدحامی نباشه اما در رفتار و عمل میگن حرفای مارو خیلی جدی نگیرید و اصلا خودشون میشن سبب شلوغی و ازدحام. حرف و عملشون باهم اصلا یکی نیست.

    چیزی که خیلی جالب و تاسف برانگیز بود و هست این هست که سازمان سنجش در مواقع خطرناک اصرار بیشتری به برگزاری آزمون داره… مثلا همین آزمون وکالت رو در شرایط کم خطرتر اسفند ۹۹ برگزار نکرد اما در فروردین و تیر که شرایط حاد شده بود اصرار به برگزاری داشت و در نهایت هم برگزار کرد. که این ها همه نشان از میزان هوش و تدبیر و درایت این مسئولین داره. و اینکه حفظ جان و سلامتی انسانها برای این مسئولین در اولویت هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا