سخنگوی ستاد کرونا: آزمون وکالت به چند ماه دیگر موکول شود

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از لزوم برگزاری آزمون وکالت ۹۹ در چند ماه آینده خبر داد.

به گزارش اختبار، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفت‌وگوی زنده با برنامه خبر صدا و سیما با بیان اینکه آزمون وکالت که قرار بود صبح روز ۲۰ فروردین برگزار شود با توجه به شرایط فعلی کشور به تعویق افتاده است گفت: آزمون بعدی باید زمانی باشد که وضعیت کشور بهتر باشد.

رئیسی با اشاره به اینکه در حال حاضر هشتاد درصد شهرهای کشور قرمز و نارنجی هستند درباره زمان مجدد برگزاری آزمون گفت: باید آزمون به چند ماه دیگر موکول شود و مسئولان بهتر است قبل از برگزاری از ما مشورت بگیرند تا به آنها بگوییم چه زمانی به راحتی می‌توانند آزمون را برگزار کنند. ضمن اینکه برای تاریخ بعدی و متناسب با شرایط آن زمان، پروتکل‌های ما مجدداً به آنها ابلاغ خواهد شد.

گفتنی‌ست آزمون وکالت ۱۳۹۹ که قرار بود در آذر سال گذشته برگزار شود پس از دو مرتبه تعویق به صبح روز جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ موکول شده بود که ساعاتی پیش با نامه دبیر کمیته امنیتی،‌ اجتماعی و انتظامی ستاد بیماری کرونا برای بار سوم لغو شد.

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۶۴ دیدگاه ها

  1. عملا میوفته بعد انتخابات.

    آزمون برگزار نمیشه وکیل بشیم حداقل حقوق بازنشستگی وکالت رو شامل حال ما کنید :))))

  2. سلام وقت بخیر : واقعا برام جای تعجب و سواله که درست میزارن شب آزمون که خودمون برای فرداش داریم آماده میکنیم اعلام میکنن؟!!!! در ضمن این تعویق های پی در پی شک برانگیزه و نمیتونه صرفا بخاطر کرونا باشه. بشخصه ماهها در حال مطالعه ام حتی در ایام عید دچار خستگی و فرسایش مطالعه شده بودم ولی با وجود این سعی میکردم بخونم. خیلی سخته که اصلا شرایط و وضعیت داوطلبها و خانواده هاشون در نظر نمیگیرن. ماهها در اتاق حبس شدن کار راحتی نیست. امیدوارم که تبعات و آثار تصمیم گیری هاشون را هم بپذیرن😐😔
    برای همه دوستان آرزوی سلامتی و موفقیت را دارم.

  3. خانم زنده دل عزیز خواهشا پیگیری کنین هر چه زودتر تاریخ آزمون رو اعلام کنن تا ما برنامه ریزی کنیم برای خوندن… یا اگه فرصتی بود یکی دو روز استراحت بدیم و باانرژی شروع کنیم….

  4. دور هم جمع شدید یکی میگه ازمون سرجاشه بکی میگه لغو … خب که چی جهان سومیم دیگه واقعا حق دارن میگن حق دارن بهمون توهین کنن کجای دنیا چند ساعت قبل آزمون ، آزمون و لغو میکنن خانم زرین آمیزی کجایی تاکید سه باره کنی به برگزاری آزمون… وقتی از چیزی مطمئن نیستید چرا یجوری حرف میزنید انگار خیلی حالیتونه متاسفم براتون چون آه خیلیا پشت سرتونه چون تو این چند ماهه بد دل مارو سوزوندین

  5. شب آزمون خبر لغو رو منتشر میکنید در حالی که تمام داوطلبان کارت ورود به جلسه در دست دارند. ! کجای دنیا ؟؟؟؟ (سلامت جسمی رو جدی گرفتین اما به سلامت روحی و سه کته ۶ داوطلب میانسال امشب هم فکر میکنی
    #ستاد_ملی_مبارزه_با_کانون)

  6. من به شخصه تنها سازمانی که گناهکار و متخلف میدانم سازمان محترم سنجش می باشد ان شاالله بعد ماه رمضان میام تهران و تک تک افراد این سازمان را مورد عنایت قرار میدم مگه اینکه به گفته وزیر محترم که ماه مبارک وضع بهتر بشه و اوایل خرداد آزمون برگزار بشه به امید الهی و به لطف انتخابات هم در این ماه آمار پایین میاد البته قبل انتخابات.
    لطفا سانسور نشه سپاس از کانال مردمی اختبار

    1. وضعیت قرمز که هیچی اگر سیاه هم باشه در انتخابات شرکت میکنیم و ان شاءالله یه تودهنی محکم به دشمن داخلی میزنیم که با ندانم کارهایهاشون اینقدر رو اعصاب ما رفتن و امروز مملکت رو به این روز انداختن ….

      شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است،مثل نماز خواندن و روزه گرفتن…لطفا با احترام تر در موردش حرف بزنید!

  7. سایت اختبار و خانم زنده دل عزیز با موضعی که دارن برداشت من اینه که همیشه صادقانه همصدا همراه با داوطلبان بوده و به بهترین نحو هم اطلاعات رو ارجاع دادن . لااقل اینجا دلمون خوشه به صداقت و راستی شما بزرگواران اختبار … آرزوی تندرستی و سربلندی برا تک تک زحمت کشان سایت اختبار دارم.

    1. ممنون از محبت شما. قلب ما واقعا با همه داوطلبان آزمونه و بسیار متاسف هستیم که این عزیزان اینطور در ماه‌های گذشته با مشکل روبرو شدند و هر کسی به نوعی صدمه دید.

  8. تمام مسائل مملکت شده سیاسی بازی چرا هیچ کدام از مسئولین ستاد کرونا برای ایام تعطیلات حرف نزدند چرا برا مناسبتهای مذهبی چیزی نمی گویند چرا فقط آزمون اسکودا

  9. خواهشا انقد طولش ندین بخدا ما خیلی خسته ایم خیلیامون از اول مهر ماه بکوب خوندیم برا آذر …. بعدشم بدون یه روز استراحت برا اسفند خوندیم و با همون فرمون رفتیم برا فروردین یعنی قسم می خورم شش ماهه تو خونه حبسم. حالا با قاصله زمانی زیاد کاری نکنین ما افسردگی بگیریم و خانوا دمون هم از درس خوندن ما به ستوه بیان…. انشالله تا اوایل خرداد آزمون گرفته می شه.

  10. این شغل خودش و درآمدش را داره. قرار نبوده آزمون بده که تا ساعتی پیش در حال مطالعه بوده باشه و دغدغه فکری داشته باشه.
    داوطلبان و خانواده های آنها که این مدت زیر کلی فشار بوده اند و الان سر دو راهی که کتاب و جزوه را کنار بگذارند یا …
    بازی دو سر باخت یعنی این

    1. چرا انقد خانواده رو داخل در موضوع میکنید مگه بچه مدرسه ای هستید؟ یه کم از دانشجوهای دهه های پیش یاد بگیرید چقدر استقلال فکری و شخصیتی داشتن. تا کی باید خانواده دنبال درس و مشق شما باشن !! قدیم هرکی استعداد داشت در هر زمینه ای بدون خرج کردن میلیونی و بسیج خانوداده با کوشش و استعداد خودش قبول میشد، الان به زور خانواده و پول و… میخوایید موفق بشید صد نفرو درگیر یه آزمون میکنید که چی بشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا