سفرهای استانی در بررسی لایحه وکالت ایجاد وقفه کرده است

معاون حقوقی پارلمانی دادگستری گفت:چنانچه در مدت زمانی باقی مانده تا پایان دولت دهم جلسات پنجشنبه‌های هرهفته برگزار شود این لایحه به سرانجام می‌رسد چراکه دستور اصلی کمیسیون نیز همین موضوع است.

” عبدالعلی میرکوهی ” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، از نهایی شدن لایحه جامع وکالت تا پایان دولت دهم خبر داد و گفت: لایحه جامع وکالت به سرعت در کمیسیون لوایح در حال رسیدگی است و بسیاری از مواد آن بررسی شده اما به دلیل سفرهای استانی نمایندگان این روند دچار وقفه شده است.
وی تصریح کرد: چنانچه در مدت زمانی باقی مانده تا پایان دولت دهم جلسات پنجشنبه‌های هرهفته برگزار شود این لایحه به سرانجام می‌رسد چراکه دستور اصلی کمیسیون نیز همین موضوع است.
میرکوهی درخصوص انتقاد رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران مبنی بر دعوت نشدن از این اتحادیه به منظور بررسی لایحه جامع وکالت گفت: هم مجلس و هم کمیسیون لوایح دولت،از اعضای کانون وکلای اصلی برای این امر دعوت می‌کنند و اعضای اصلی در صورت ضرورت از اعضای اتحادیه نیز دعوت بعمل می آورند لذا این مسئله می بایست با هماهنگی وزارت دادگستری و کانون وکلای اصلی صورت گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا