شروع ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی دادگستری قوه قضاییه ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی دادگستری قوه قضاییه ۱۴۰۲ از امروز ۲۹ شهریور آغاز شد.

به گزارش اختبار، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوۀ قضائیه، در اجرای بند «ب» ماده ۴ آئین نامه اجرایی ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی مصوب ۱۳۹۷/۱۱/۲۹و طبق تبصره یک ماده ۴ قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مصوب ۱۴۰۰/۱۲/۲۴مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ نسبت به برگزاری آزمون کارشناسان رسمی اقدام می نماید.

بر این اساس متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری جهت شرکت در آزمون سراسری کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲ می توانند از روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۹لغایت روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ بامراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت و مطالعه دقیق دفترچه راهنما از آن درگاه و ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

برای دانلود دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه کلیک کنید

برای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه کلیک کنید 

کتاب قوانین آزمون کارشناسی رسمی دادگستری همراه با نمونه سوالات هوشیار

آزمون برای همه متقاضیان در روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۲ برگزار خواهد شد.

هزینه ثبت‌نام در این آزمون ۶۰۰ هزار تومان است و داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. سلام. آیا امکان تغییر حوزه آزمون وجود دارد؟ چگونه باید اقدام کرد؟ من محل حوزه آزمون رو شهر خودم زدم متاسفانه از ۱۰آبان تا ۱۳ آبان آبان کار ضروری در تهران دارم. زمان ویرایش اطلاعات هم به پایان رسیده

  2. سلام موقع ثبت نام و وارد کردن تمام اطلاعات مورد نظر در سایت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی، در مرحله آخر خسایت خطا میزنه(کدملی و تاریخ تولد مغایرت دارد) چکار کنم بنظرتون!

  3. سلام وقت بخیر، توی دفترچه راهنما نوشته شده ک باید دانشنامه داشته باشیم، اما من فعلا مدرک موقت لیسانس دارم.میتونم الان ثبت نام کنم و بعد کارهای اخذ دانشنامه م رو انجام بدم؟موقع ثبت نام حتما باید دانشنامه بارگذاری بشه؟

  4. بنده سه سال وکالت مرکز قبول شده ام اما آنقدر بازار خراب است که آرزو می‌کردم کاش کارشناسی رسمی پذیرفته میشدم

    1. سال ۹۸ در آزمون کارشناسی مرکز در رشته امنیت عمومی شرکت کردم بعد از قبولی در آزمون کتبی و شرکت در مصاحبه و کلی رزومه و دو مرحله رفتن به تهران راحت در سال ۱۴۰۰ اعلام کردند که پذیرفته نشدید
      یک سری افرادی که معلوم نیست از کجا آورده اند در قسمت مصاحبه جمع کرده اند و با اینکه ۱۵ سال سابقه مرتبط داشتم به راحتی شما را رد صلاحیت علمی و عقیدتی می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا