صدور مجوز انتقال سهام پدیده بین سهامداران

مدیر عامل شرکت پدیده شاندیز اعلام کرد :

صدور مجوز نقل و انتقال سهام پدیده بین سهامداران

 پایگاه خبری اختبار – مدیر عامل شرکت پدیده شاندیز از  مجوز ستاد تدبیر استان برای نقل و انتقال سهام بین سهامداران فعلی این شرکت خبر داد.

مدیرعامل پدیده با بیان این که معتقدم نقل و انتقال سهام پدیده بلافاصله بعد از تایید قیمت کارشناسی بایستی آغاز شود، گفت: ستاد تدبیر استان این اجازه را به ما داده اند که نقل و انتقال سهام بین سهامداران اتفاق بیفتد و شرط ستاد تدبیر و همه ما این است که این فرآیند به دور از واسطه گری هایی انجام شود که منجر به تضییع حقوق سهامداران می شود. البته در همین باره پیگیری هایی برای نظارت بورس بر نقل و انتقالات سهام پدیده در حال انجام است.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت پدیده، محسن شوشتری درباره ورود پدیده به بازارهای مالی همچون بورس و فرابورس نیز گفت: این فرآیند هر چند زمان بر و سخت است اما مقدمات آن در حال اجراست.

وی پاشنه آشیل پدیده را تاخیر در اعلام قیمت کارشناسی سهام خواند و گفت: بر اساس حسابرسی که در پایان سال ۹۳ انجام شده است، ارزش کل سهام توسط کارشناسان قوه قضاییه تعیین شده است.

وی ادامه داد: اما هم اکنون در هیئت مدیره دونظر وجود دارد که یک دیدگاه معتقد به ارزش گذاری به روز و جدید است و دیدگاه دوم معتقد است باید با استناد به همان کارشناسی صورت گرفته، برخی هزینه های بار شده به پروژه مثل سود بانکی را اصلاح و ارزش سهام را مشخص کرد.

وی اضافه کرد: این دو دیدگاه به ستاد تدبیر استان منتقل شد تا در آن جا با بحث و بررسی کارشناسانه به نتیجه منطقی برسیم.

شوشتری در خصوص پیش بینی زمان اعلام قیمت سهام، گفت: با توجه به این که تعیین قیمت کار فردی من نیست و بایستی هیئت مدیره و ستاد تدبیر هم درباره قیمت سهام اظهار نظر کنند پس نمی توانم زمانی را مشخص کنم.

مدیرعامل شرکت پدیده خاطرنشان کرد: معتقدیم تعیین قیمت سهام مبنای بسیاری از اتفاقات بزرگ در پدیده همچون ورود به بورس، شروع سرمایه گذاری ها و دغدغه های همه سهامداران شرکت است و باید با دقت و اهتمام کامل صورت گیرد.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، تاکید کرد: سهامداران پدیده باید بدانند که دولت در شرایطی نیست که به ما کمک اعتباری بدهد و باید خودمان با صبر و حوصله و تلاش و کوشش این مشکلات را حل کرده و بحران را پشت سر بگذاریم.

شوشتری تاکید کرد: برای من و همه مدیران پدیده این یک موضوع اصلی است که این تشکیلات متعلق به ۱۳۶ هزار سهامدار پروژه است و باید برای هر ریال آن تلاش کنیم.

شوشتری با بیان این که من مدیریت بحران را در دوره های مختلف کاری ام آموخته ام، افزود: وضعیت بحرانی امروز پدیده ایجاب می کند که همه اجازه بدهند مدیران جدید بر اساس برنامه داده شده تلاش کنند تا این بحران را حل کنند. از سوی دیگر برای عبور از این مرحله نهادهای تصمیم گیر برای مجموعه باید متمرکز عمل کنند چون نمی شود که نهادهای مختلف برای یک مجموعه در بحران، تصمیم سازی کنند.

مدیرعامل شرکت پدیده با بیان این که با امید به همکاری دستگاه های اجرایی، قوه قضاییه و …. به میدان آمده ام، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون همه از هیئت مدیره جدید حمایت کرده اند اما این میزان، کافی نیست و باید این حمایت ها افزایش یابد تا بتوان مشکل ۱۳۶ هزار سهامدار را حل کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا