فرصت مجدد ثبت‌نام برای جاماندگان مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد

پایگاه خبری اختبار- اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی در مورد فرصت مجدد مصاحبه جاماندگان مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش اختبار به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، به اطلاع آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری تخصصی که فرم صلاحیت عمومی را تکمیل کرده و در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام به منظور شرکت در مصاحبه نشده‌اند و یا داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرم صلاحیت های عمومی اقدام و به منظور مصاحبه ثبت نام نموده و موفق به حضور در جلسه مصاحبه در موعد مقرر نشده‌اند، می رساند از امروز سه شنبه ۱۰ مرداد تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۵ مرداد می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی http://azmoon.org نسبت به ثبت نام برای شرکت در مصاحبه اقدام کنند.

آخرین فرصت ثبت نام مصاحبه دانشگاه آزاد

داوطلبان توجه داشته باشند که این آخرین فرصت ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه است.

فرصت مجدد ثبت‌نام برای متأخرین مصاحبه آزمون دکتری تخصصی

همچنین داوطلبان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه نشده اند و یا قبلاً به منظور مصاحبه ثبت نام کرده و موفق به حضور در جلسه مصاحبه در موعد مقرر نشده اند، در تاریخ اعلام شده در سایت فوق نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در مصاحبه اقدام کنند.

اعلام زمان و مکان مصاحبه در هفته آینده

زمان و محل انجام مصاحبه با تاخیر داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان که به صورت حضوری و متمرکز در شهر تهران برگزار خواهد شد، هفته آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. باسلام نتایج مصاحبه دکتری بالاخره کی اعلام میشه پارسال اواخر مرداد اعلام شد امسال تازه مصاحبه متاخرین اعلام شد لطفا خبری در این خصوص تهیه بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا