قانون تفسیر موادی از قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار در روزنامه رسمی منتشر شد

پایگاه خبری اختبار- قانون تفسیر مواد ۳ و ۴ و ۵ قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار در روزنامه رسمی روز سه‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ منتشر شد.

بر اساس این قانون که در ۱۹ شهریور برای اجرا به قوه قضائیه و وزارتخانه‌های دادگستری، امور اقتصاد و دارایی و علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ شده است، نمره تراز ملاک تعیین حد نصاب قبولی داوطلبان آزمون‌های سردفتری و وکالت و کارشناسی رسمی خواهد بود.

قانون تفسیر مواد ۳ و ۴ و ۵ قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار
قانون تفسیر مواد ۳ و ۴ و ۵ قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار

پیش‌تر حسن عبدلیان‌پور، رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه گفته بود منتظر ابلاغ استفساریه و انتشار آن در روزنامه رسمی هستیم تا نتایج جدید آزمون فوق‌العاده وکالت را بر اساس تراز نمره اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید:

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام، چه بشود سر هر کوچه سردفتران و وکلاجهت پیدا کردن اجاره دفتر داد خواهند زد سند و پرونده ، مردم هم متوجه نخواهند شد چه کسی باسواد و چه کسی بیسواد هست هر کسی در آزمون نام نویسی کنه قبوله ، نیازی به مطالعه نیست، چون با درصد صفر و نمره منفی قبولی حاصل هست

  2. باسلام،خدارا شکر این قانون در روزنامه هم منتشر شد،ببینیم دیگر برای چه چیزی عزیزان آزمون مرکز وکلای قوه قصاییه این همه داوطلب را باید سر در گم وپای حرفهای ضد ونقیض خود بنشانند،امیدوارم دیگر بهانه ای نباشد واسامی را زودتر اعلام تا همه عزیزان از استرس وپریشانی ونگرانی خارج شوند،ممنون از زحمات همه عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا