قدردانی معاون اول قوه قضاییه از کارکنان دستگاه قضایی

پایگاه خبری اختبار- معاون اول قوه قضاییه، به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه در پیامی از زحمات قضات و کارکنان اداری دستگاه قضا تقدیر کرد.

به گزارش اختبار، حجت الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه، به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه در پیامی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن هفته قوه قضاییه فرصتی مبارک برای قدر شناسی از خدمات خالصانه قضات و کارکنان دستگاه قضایی در تمام سطوح است.

دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران یادگار گرانسنگ شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و ثمره تجارب و اخلاص تمامی مدیران پر تلاش، قضات شریف و کارکنان خدومی است که در بیش از چهار دهه گذشته در اجرای عدالت و احقاق حق بر مبنای احکام نورانی اسلام عزیز و زیر سایه ولایت، نقش تاریخی خود را به خوبی ایفا کرده اند و در پرتو این تلاش‌ها و تجارب ارزنده، عدلیه امروز مامن و ملجا مظلومان و ستمدیدگان است.

تردیدی وجود ندارد که سرمایه اصلی دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران همکاران محترم قضایی و اداری هستند که با وجود همه کمبودها، خالصانه و با اعتقاد راسخ به الطاف الهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، شبانه روزی جهاد می‌کنند و در مسیر اجرای عدالت و استقرار احکام اسلامی و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گام بر می‌دارند و بر همه مسوولان قوه قضاییه است که قدردان آنان باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت معمار کبیر دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران و شهدای عزیز هفتم تیر و ادای احترام به شهدای قوه قضاییه، فرا رسیدن هفته قوه قضاییه را به کلیه همکاران شریف قضایی و اداری و خانواده‌های آنان تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آنان توفیق روز افزون مسالت دارم.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا