نماد سایت پایگاه خبری اختبار

قدردانی معاون اول قوه قضاییه از کارکنان دستگاه قضایی

قدردانی معاون اول قوه قضاییه از کارکنان دستگاه قضایی

قدردانی معاون اول قوه قضاییه از کارکنان دستگاه قضایی

پایگاه خبری اختبار- معاون اول قوه قضاییه، به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه در پیامی از زحمات قضات و کارکنان اداری دستگاه قضا تقدیر کرد.

به گزارش اختبار، حجت الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه، به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه در پیامی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن هفته قوه قضاییه فرصتی مبارک برای قدر شناسی از خدمات خالصانه قضات و کارکنان دستگاه قضایی در تمام سطوح است.

دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران یادگار گرانسنگ شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و ثمره تجارب و اخلاص تمامی مدیران پر تلاش، قضات شریف و کارکنان خدومی است که در بیش از چهار دهه گذشته در اجرای عدالت و احقاق حق بر مبنای احکام نورانی اسلام عزیز و زیر سایه ولایت، نقش تاریخی خود را به خوبی ایفا کرده اند و در پرتو این تلاش‌ها و تجارب ارزنده، عدلیه امروز مامن و ملجا مظلومان و ستمدیدگان است.

تردیدی وجود ندارد که سرمایه اصلی دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران همکاران محترم قضایی و اداری هستند که با وجود همه کمبودها، خالصانه و با اعتقاد راسخ به الطاف الهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، شبانه روزی جهاد می‌کنند و در مسیر اجرای عدالت و استقرار احکام اسلامی و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گام بر می‌دارند و بر همه مسوولان قوه قضاییه است که قدردان آنان باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت معمار کبیر دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران و شهدای عزیز هفتم تیر و ادای احترام به شهدای قوه قضاییه، فرا رسیدن هفته قوه قضاییه را به کلیه همکاران شریف قضایی و اداری و خانواده‌های آنان تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آنان توفیق روز افزون مسالت دارم.»

خروج از نسخه موبایل