لغو محدودیت انتخاب واحد دانشجویان مشروطی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰

بخشنامه ابلاغ شده از سوی معاون آموزشی وزارت علوم

پایگاه خبری اختبار- معاون آموزشی وزارت علوم اعلام کرد که مشروطی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ منجر به محدودیت تعداد واحدهای انتخابی دانشجو در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ نخواهد شد.

به گزارش اختبار به نقل از مهر، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم در بخشنامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌ها اعلام کرد: پیرو بخشنامه ۲.۲۲۶۱۸۰ مورخ ۱۷ دی ماه ۹۹ و عطف به درخواست‌های دریافتی از برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و ذی نفعان مبنی بر تمدید بخشنامه مذکور و افزایش زمان مجاز فراغت از تحصیل آن عده از دانشجویانی که در آزمون مقطع بالاتر تحصیلی پذیرفته شده‌اند با توجه به تداوم محدودیت‌های ناشی از همه گیری کرونا موارد زیر جهت اجرا ابلاغ می‌شود:

۱- مشروطی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ منجر به محدودیت تعداد واحدهای انتخابی دانشجو در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ نخواهد شد.

۲- زمان مجاز فراغت از التحصیل آن عده از دانشجویانی که در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ آخرین نیم سال تحصیلی خود را می‌گذرانند و در آزمون ورودی مقاطع بالاتر پذیرفته شده‌اند، تا تاریخ ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰ تمدید می‌شود.

تشخیص موارد مشمول این بخشنامه که تحصیل آنها به دلیل همه گیری کرونا، خارج از اراده آنان و مطابق با روال عادی انجام نشده است، برعهده دانشگاه / موسسه‬ آموزش عالی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا