مصوبه ادغام خدمات «طب ایرانی» در شبکه بهداشت و درمان کشور

تصویبنامه شماره ۸۴۰۲۱/ت۶۱۵۴۳هـ مورخ ۱۴۰۲/۵/۱۶ هیئت وزیران

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

سازمان برنامه و بودجه کشور

هیئت وزیران در جلسه ۱۴۰۲/۵/۱۱ به پیشنهاد شماره ۳۶۱/۱۰۰ مورخ ۱۴۰۲/۴/۱۴ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به استناد بند (ع) تبصره (۱۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، آیین ­نامه اجرایی بند یادشده را به شرح زیر تصویب کرد:

آیین نامه اجرایی بند (ع) تبصره ۱۷ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور

ماده۱ـ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف است نسبت به پوشش صد در­صدی (۱۰۰%) ادغام خدمات طب ایرانی در شبکه بهداشت و درمان کشور تا پایان سال ۱۴۰۲ اقدام نماید و در صورت نیاز به تغییر ساختار، با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور اقدامات لازم را به عمل آورد.

ماده۲ـ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (سازمان بیمه سلامت ایران) موظف است با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور، پیشنهاد لازم برای پوشش بیمه‌ای حداقل سه خدمت حوزه طب ایرانی به منظور کاهش پرداخت مردم را به شورای عالی بیمه سلامت کشور ارایه نماید تا شورای مذکور ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ این آیین ­نامه، نتیجه را برای تصویب هیئت وزیران اعلام کند.

ماده۳ـ وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی گزارش عملکرد تکلیف موضوع بند (ع) تبصره (۱۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور را در مقاطع زمانی مربوط، به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ارائه می‌کند.

ماده۴ـ بار مالی ناشی از اجرای این آیین ­نامه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور از محل اعتبارات مصوب مربوط تأمین و پرداخت می­شود.

معاون اول رئیس ‎جمهور ـ محمد مخبر

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا